no kyllä siinä on samoja piirteitä ja paljon =)Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:onko se mun näköinen ?Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:hieno wicked mary?? =)Alkuperäinen kirjoittaja harmain:
eli siis joo, kyllä on
no kyllä siinä on samoja piirteitä ja paljon =)Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:onko se mun näköinen ?Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:hieno wicked mary?? =)Alkuperäinen kirjoittaja harmain:
no hyvä, tosin fuskasin, oli kuva mallina ja käytin GIMP:iä, paintilla en osaa maalata niinkuin haluan, GIMP on paljon parempiAlkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:no kyllä siinä on samoja piirteitä ja paljon =)Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:onko se mun näköinen ?Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:hieno wicked mary?? =)Alkuperäinen kirjoittaja harmain:
eli siis joo, kyllä on
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:mä oon siellä kasvin takana piilossaAlkuperäinen kirjoittaja hikinen:oletko tuo ovi vaiko tuo kasvi
Alkuperäinen kirjoittaja hikinen:Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:mä oon siellä kasvin takana piilossaAlkuperäinen kirjoittaja hikinen:oletko tuo ovi vaiko tuo kasvi
no niin tietysti...olisihan se pitänyt arvata, kun on ujo.
ja hyvin on näköisyys onnistunut kuitenskin