Erikoisin/vanhin mies joka on sua yrittäny iskeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huisi hippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huisi hippu

Vieras
mua entinen vankikundi, 18v mua vanhempi tapaus. ja olen siis varattu, mieheni istui pitkin iltaa samassa pöydässä. iskujuttu selvisi tekstarilla myöhemmin, mistä lie numeron kaivanut. eihän sille voi muuta kuin nauraa! :D

Hih!:-D Toi on ihan hyvä.
Voisi olla sun isäkin jopa:-P
Mulla erikoisin varmaan eräs joka halusi maksaa mulle ja halusi mun tekevän pahaa sille. Erehdyin chattailemaan ja antamaan hotmailini sille. Viimeksi tänään se urpo kirjoittellut ( en vastaa ja oon pyytänyt että pyyhkii mun osoitteen ).
Ällöä että sekin ressukka saattaa olla jonkun pervo-pappa;D

En minä tiiä onko tämä nyt niin erikoinen, mutta ärsyttämään tuppas... Minä olen tämmönen pyörempi matami ja tämä ihan hyvännäköinen, suurin piirtein saman ikäinen mies minua sitten jututti. Siinä sitten sanoi, että hän on aina tykännyt naisista jotka on olleet ruoka-aikana kotona. No ei tuo mitään, sille naurahdinkin jopa, mutta sitten rupes puhumaan suhteellisen ikävästi hoikista naisista ja siitä en tykännyt... Siihen jäi.

Ihan ei mene otsikkoon, mutta ERIKOISIN mitä itselle on sattunut: n. 10v. itseä vanhempi, ylipainoa reilusti (ei siis edes ihan 10 tai 20kg), kuuro, nainen. Noita +50v. miehiäkin on nähty, paras taitaa olla yksi, joka tuli komeasti kerien rappuset ravintolan yläkerrasta makuuasennossa alas, onnistui kampeamaan itsensä kaiteesta kiskoen pystyyn ja sitten vielä ihmetteli kun en tanssimaan lähtenyt. :laugh:

mutta minut iski appiukkoni ku täytin18v.Olin sen pojan kans ollu jo 5v siinä vaiheessa. Onneks järki tuli ennenkuin sängyssä suostuin mihinkään. Petiin asti päästii (n 1kk homma kesti) mut vaihdoin pojan viereen isän sängystä...

16-vuotiaana aamuyöstä hesessä jonottamassa laskuhumalassa ruokaa kun siihen tulee +40 äijä viereen iskemään, kyseli että mitäs mää haluan että hän kyllä maksaa.. jätskin hänen laskuunsa sitten otin :D Sanoi sitten vielä että "jos haluat vieläjotain "muuta" niin tule ihmeessä mun pöytään".. Jäi menemättä :x :D

Alkuperäinen kirjoittaja lienenkö ainut:
mutta minut iski appiukkoni ku täytin18v.Olin sen pojan kans ollu jo 5v siinä vaiheessa. Onneks järki tuli ennenkuin sängyssä suostuin mihinkään. Petiin asti päästii (n 1kk homma kesti) mut vaihdoin pojan viereen isän sängystä...

:D
Olisimpa ollut kärpäsenä katossa. Siis lähinnä kuulemassa miten hommat eteni tuohon pisteeseen!

Alkuperäinen kirjoittaja lienenkö ainut:

Yöökkk!!!

Minua ja kahta kaveriani yritti iskeä yli 60v naapurin ukko, kun oltiin 14v. Sanoi, että ollaan tervetulleita huvittelemaan vähän vanhemman sedän kanssa, ja iski silmää. Mie onneton vielä kerroin äitille, kun olin niin lapsellinen, etten huvituksista ymmärtänyt. Äiti ei ukkoa sen jälkeen tervehtinyt...

En muista enää ikää enkä ulkonäköä, mutta tyyppi päätti sitten jossain välissä nuolaista mua korvan takaa.... hyyyyyyyihyihyihyi!!! Mä jäin ihan sanattomaksi, ja sanoin ystävälleni, että mennään vessaan. Kerroin tilanteen ystävälleni, sen jälkeen välttelin tyyppiä koko illan. Onneksi olimme seurueessa ja mä sain aika monta poikaystäväehdokasta tilanteen paljastuttua muullekin seurueellemme :D Oma mies ei silloin ollut mukana.

Samalla sekä erikoisin että vanhin (omaan silloiseen ikään nähden) on kai ollut yli 50-v autokoulun opettaja, olin siis itse just hätäseen sen 18v. Oli kyllä niin erikoinen äijä, jutut hyvin harvoin nousi tissien yläpuolelle katseesta puhumattakaan. Loppujen lopuksi pyysi mua asumaan kanssaan, hänellä kun on tv makuuhuoneen seinällä |O

Mies on naapurini ja samanikäinen kuin Äitini eli 57 v.. tuli kerran suorat housut ja siisti kauluspaita päällä pyytämään minua kotiovelleni, että olisin lähtenyt syömään ulos hänen kanssaan. Pakit tuli!! :)

Vanhin taitaa olla tää, päiväkodissa työskennellessäni erään lapsen ukki 70 v toi ja haki lasta. Aina yritti jotain jutella ja tuli perässä joka paikkaan, ja lopulta kerran kun olin yksin pk:n keittiössä tää tunki sinne ja tarjosi puhelinnumeroansa ja yritti tulla niin lähelle että YÖK. Olin sitten tän jälkeen aina piilossa kun tää ukki kävi pk:ssa....

Alkuperäinen kirjoittaja lh:
Vanhin taitaa olla tää, päiväkodissa työskennellessäni erään lapsen ukki 70 v toi ja haki lasta. Aina yritti jotain jutella ja tuli perässä joka paikkaan, ja lopulta kerran kun olin yksin pk:n keittiössä tää tunki sinne ja tarjosi puhelinnumeroansa ja yritti tulla niin lähelle että YÖK. Olin sitten tän jälkeen aina piilossa kun tää ukki kävi pk:ssa....

no jopas

:o

Alkuperäinen kirjoittaja nuorinainen:
+50 vee ukko,aika toivoton tapaus. Itse olen 28 ;) Siinä meinas jo pokka pettää

Olet varmaan vanhannäköinen. Minua iskee vaan nuoremmat miehet ja siitäkin ongelmaa kun haluaisin ikäistäni.

En tiedä yhtään minkä ikäinen äijä oli ehkä 40+. Jauhoi ensin siitä, et miten mä oon Marita Taavitsaisen näköinen ja sit se yritti saada mua lähteen mukaan tanssimaan ja kun en lähtenyt niin.. herrajestas mimmosia juttuja sielt suusta sitten tuli :whistle: