lallijuu
Oma pimppini on todella kireä, en saa sinne edes pikkurilliä, olen kaksitoista vuotias jo ! onko tämä normaalia????
Alkuperäinen kirjoittaja kehtaako sitä näyttää;10540044:Mulla on sellainen pimppi, että sisemmät häpyhuulet roikkuu. Ne siis näkyy ulompien häpyhuulien välistä noin 1-1,5 sentin verran. En tiedä, onko tää normaalia, koska missään en pääse vertaileen, millaisia muilla naisilla on. Lisäksi karvoja kasvaa myös peräaukon ympärillä ja ulompien häpyhuulien sisäpuolellakin puolittain.
Oma pimppini on todella kireä, en saa sinne edes pikkurilliä, olen kaksitoista vuotias jo ! onko tämä normaalia????
Mulla on aika sievä pieni klitoris, karvoja ei ole, ja vähän pillun huulia levittämällä pääsee katsomaan.. mutta joutuu tekemään sen eteen jotain ettei se siis niin levällään ole. Kusi ei haise, sen voin taata.Moikka kaikki kiimapillut!
Omat kokemukseni vituista ovat sellaiset, että on suorastaan vastenmielistä jos klitoris roikkuu kuin velhon hiha.. Mokoman läskipillun kusta en haistele. Kyllä parhaat pillut on niitä jotka on karvattomia ja sillälailla piilossa, että niitä saa oikein kaivaa nuollakseen. Niistä minä pidän. Mutta jos nainen on lahna, ei edes pillun kauneus pelasta. Siispä olkoon pillu minkälainen tahansa, mutta jos runko on hyvä ja liikettä löytyy kammarin puolella niin silloin on hyvä.
Kauneus on katsojan silmissäpimpin pitää olla kaunis
oletteko kukRaan törmännyt sellaiseen pimppiin jolla huulet roikkuvat 5cm ulkona ja klitoris on kuin pieni muna. Minä tyttö pokasin sellaisen viime viikon lopulla ja aika vempain se oli. Tyttö ei ollut kovinkaan vanha vielä vaan jotain 25v mutta pimppi oli kuin mummolla.
Minkaslaisia te muut olette nähneet.
Ai niin, yks oli taas sellainen tosi siisti kun kaikki oli tavallaan kasvanut sisään päin ja mitään huulia ei näkynyt missään. Oli erittäin kaunis ja kiihoittava olemus
Erikoisin näkemäni pillu oli sellainen mihin käsi meni noin vain , ja sieltä pillusta oli työntymässä ulos joku "mollukka" sen mollukan tunsi käsin ja joskus se näkyikin ulospäin kuin sisärengas rikkinäisestä päällysrenkaasta . (Tietäiskö kukaan mikä se "mollukka" oli ? )
Toisinsanoen se pillu ei herättänyt mitään suurta himoa .
Alkuperäinen kirjoittaja No sehän oli;11245751:juuri se sisäkumi.
Afrikantytöillä kun se kivasti vilkkuu punaisena sieltä mustien häppäreitten välistä, niin jo vot.
On koska sulla on pienet sormet.Oon 11v.Sinne mahtuu 3 sormea sisään.Onko se normaalia?
Moikka kaikki kiimapillut!
Omat kokemukseni vituista ovat sellaiset, että on suorastaan vastenmielistä jos klitoris roikkuu kuin velhon hiha.. Mokoman läskipillun kusta en haistele. Kyllä parhaat pillut on niitä jotka on karvattomia ja sillälailla piilossa, että niitä saa oikein kaivaa nuollakseen. Niistä minä pidän. Mutta jos nainen on lahna, ei edes pillun kauneus pelasta. Siispä olkoon pillu minkälainen tahansa, mutta jos runko on hyvä ja liikettä löytyy kammarin puolella niin silloin on hyvä.
Mulla on aika sievä pieni klitoris, karvoja ei ole, ja vähän pillun huulia levittämällä pääsee katsomaan.. mutta joutuu tekemään sen eteen jotain ettei se siis niin levällään ole. Kusi ei haise, sen voin taata.