Erikoisimmat tissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hulluko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hulluko?

Vieras
Rinnat ovat naisille herkkä asia, ja eritysesti niiden eriparisuus tai roikkuvuus. Itselläni tissit ovat hassusti eri paria, toinen on pystympi ja eri mallia kuin toinen. Kokoero ei ole kuitenkaan suuri. Äitini on aina kauhistellut niitä: "paripuolet". Miehet eivät ole niistä kuitenkaan huomautelleet. En pidä rinnoistani ja tunnen itseni epäsikiöksi, mutta täytyy hyväksyä, ettei kaikilla ihmisillä ole kaunista vartaloa. Olen ajatellut, että lasten saamisen ja imetyksen jälkeen ehkä voisin harkita jotain operaatiota, jos asia silloinkin vielä häiritsee. Isompaa tissiä voisi ehkä pienentää.

Tämä on vastine erikoisin kulli-ketjuun, eli miehet voivat kirjoittaa kokemistaan erikoisista tisseistä.

Vastaan vaikka olen nainen. Yleissaunoissa, pukuhuoneissa ja mökkisaunoissa on kuitenkin tullut nähtyä kaikenlaisia tissejä. Erikoisimmat tissit jotka olen nähnyt olivat sellaiset "ketunnokat": todella ohuet ja pitkät, soikean muotoiset. Nännit olivat hyvin isot mittasuhteessa rintoihin. Rinnat eivät kuitenkaan roikkuneet, vaan "seisoivat pystyssä".

Toisiksi erikoisimmat tissit jotka olen nähnyt taitaakin sitten olla minun omani. Pienet ja eripariset. Huomattavaa eroa on sekä tissien koossa että muodossa. Jopa nännit ovat eri paria. Ei kukaan mies ole kuitenkaan koskaan valittanut (ainakaan minun kuullen) ja muutama miestä olen saanut jäämään pidemmäksikin aikaa.

1. Nuori nainen ja noin c-kupin tissit, joissa nännipiha halkaisijaltaan yli 10 cm. Kiihotti niin pirusti.
2. 36-v naisen pienehköt, vähän roikkuvat mutta kärjestään eteen päin nousevat. Kiihottuneena nänni 2 cm pitkä nortin natsa yläviistoon törröttäen. Rinnat latisti kiihotusta mutta nainen oli muuten syntisen eroottinen.

Käsittääkseni naiset ovat rintojen suhteen paljon miehiä kriittisempiä. Kiimainen mies ei ehdi rintojen kokoa vertailemaan ja kun naisen reidet saa levälleen, niin taivas siinä aukee, vaikka toinen rinta oliskin aavistuksen verran pienempi.

kun on tissit ni hyvä. ymmärrän kyl jos jollai on painei, ko ovat kuitenki aika iso osa meit naisii sillai. mut tosimies ei tisuja valitse, tosimies valitsee naisen.

tosimiehet kunniaan!

Eipä ole itselleni koskaan kohdalle sattunut eriparisia tissejä. Mutta noin äkkiseltään ajattelisin että eikö se voisi olla ihan hyväkin asia. Saisi ikäänkuin "kaksi yhden hinnalla". Tietysti vaikka tissien väliin naiminen voisi olla hankalaa jos toinen olisi toista selvästi pienempi.

Tuo on jännä että naiset usein kokevat nuo ketunnokat jotenkin noloksi. Kuitenkin varmaan aika moni mies pitää tuollaisista "pystyssä seisovista" tisseistä. Ainakin itseäni kiihottaa sellaiset huomattavasti enemmän kuin roikkuvat.

Loppuviimeksi kuitenkin sanoisin että ei se nyt niin tärkeää ole minkä muotoiset tai kokoiset ne tissit on. Aivan sama onko ne a- vai c-kuppia, "normaalin" pyöreät vai eteenpäin sojottavat ketunnokat. Se itse rakastelu tilanne siinä se tärkein on eikä tissien muoto. Ja vielä tärkeämpää on se että välittää toisesta aidosti, siinä ei pienet vartalon epäsuhdat paljon haittaa.

eiköhän suurimmallaosalla ole eri paria. minullakin on vasen kuin ressu koiran nokka .tonen taas pyöreä ja liian iso pari tälle ressukalle.saatika että nännitkin on erilaiset . kun toinen on b ja toinen c niin liivitkin on todella hankala löytää.. pahinta minusta on tämä liian herkkä reaktio nänneissä ei niinkään koko ero.

Joo..pakko vastata naisena tähän. Mulla on tuollaiset ketunkuonotissit pieni B/75-kuppikoko. Tällaisista ketunkuonotisseistä käsittääkseni puhutaan lääketieteellisesti myös ns. tubulaarisina rintoina. Onneksi mulla lievät eli on kuitenkin jonkin verran tuota rintaakin mutta voivat olla kyllä todella pienetkin ja pahasti putkimalliset rinnat ja osalla tubulaarisista rinnoista juuri ns. teinitytön pienet ehkä kehittymättömänkin rinnan näköiset ulkonäöllisesti. Mullakin isohkot nännit ja ne ovat lämpimässä pulleat ja nännipihat punertavat muutoinkin ja kylmässä sekä kiihottuneessa tilassa nännini ns. supistuvat koviksi ja ovat normaalimman näköiset. Miestäni ei näy nämä ketunkuonotissini haittavaan vaan koko ajan olisi niitä vatkaamassa ja puristelemassa haluaa nähdä kun ne naidessa heiluvat....uimahallissa jotkut naiset ovat joskus hieman pidempään mun tisuja katselleet saunassa käydessäni mutta ei mua kiinnosta mitä niistä muut ajattelevat.