Erikoisia nimiä?

tässä
Tyttöjä:
Unia.
Tuutikki.
Jella

Putte. -pojan nimi
Sihveri - Pojan nimi
J - niin, siis pelkkä J-kirjain :whistle:

Nämä ihmiset ovat oikeasti olemassa.
Lisää kummallisia nimiä voin tuoda esille myöhemmin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 15:34 tässä kirjoitti:
Tyttöjä:
Unia.
Tuutikki.
Jella

Putte. -pojan nimi
Sihveri - Pojan nimi

Mä tunnen yhden Unia Tuutikin =) Mutta en osaa ajatella nimeä kummallisena. Persoonallisena kyllä.

Meillä tytön ensimmäinen nimi on Alissa. Tuossa muodossa ei löydy nimipäiväkalenterista, ja tai olla väestörekisterin mukaan vajaa 150 kpl.

Tykkään nimestä Adelmina :D Meillä ei ole mikään yleinen suomalainen sukunimi, vaan ihan vaan meidän suvussa kulkeva.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 15:34 tässä kirjoitti:
Tyttöjä:
Unia.
Tuutikki.
Jella

Putte. -pojan nimi
Sihveri - Pojan nimi

Väestörekisterin mukaan löytyy aakkoset, paitsi x,å,ä ja ö... Että olispa kivaa sitten olla virallisesti B Virtanen tai H Moilanen :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 19:44 pikkubertta kirjoitti:
Meillä kyllä tytön nimi löytyy kalenterista, mutten olisi arvannut että se on ihmisistä niin outo nimi, mie olen aina pitänyt sitä normaalina tytön nimenä.
Niin ja tyttö on siis Inari :heart:
Minä pidän myös kovasti Inari nimestä.
Jos kuopuksemme olisi ollut tyttö, hän olisi ollu Inari Meri Maaria :)
Mutta hän oli poika ja hänestä tuli Konsta Heikki Valtteri

Minun omilla pojillani on aika tavalliset nimet. Tosin ei niin suositut että samalle luokalle sattuisi...
jos tytön saisin joskus, ehkä Ava tai Ada olisi kaunis. Myös Saga, Inari, Ilona... Matleena, Helmiina....Onhan niitä ihania ja pojille myös.....
tuttavallani on Telma ja Totti... Toisella tuttavalla Seela ja Isla

Itse ei haettu erikoista nimeä , vaan ei top 3 joukossa olevaa ja neitin näköstä. Toinen nimi oli harvinainen, mut tulee suvusta. Yksimielisesti päädyimme erääseen nimeen jota on kastettu rekisterin mukaan parikymmentä ja niistäkin suurinosa 1800-1900 luvun vaihteessa. Silti olen törmännyt jo kahteen nuorempaa ikäpolvea olevaan samannimiseen. Toinen nimi nouseesta huolimatta on annettujen listalla vielä alempana. Mielestäni jokainen voi antaa minkä tahansa nimen ja kyllähän nimi on tietysti yksi syy pilkata, mutta mikäli halu jollakin siihen on se syy varmasti löytyy ja nykyään erikoisia nimiä on paljon. Listalla ihastuin nimeen Unia Tuutinki- ja aionkin sijoittaa hänen taiteeseensa isona. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 20:35 miilukka kirjoitti:
:wave: mun oma nimi on MIILA jota ei ole edelleenkään kalenterissa. olen vuosimallia -79 ja mulle ei ikinä ole tullut toista miilaa vastaan livenä. yhden lapsemme nimi on JANNA mutta se tulikin tänä vuonna kalenteriin. ei ollut vielä silloin -99 kun hän syntyi :p
Täällä kanssa yksi Janna tyttö vm-02 ;)

Yhteistyössä