Eri tulevaisuuden haaveet=ero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hippu85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hippu85

Uusi jäsen
10.09.2012
1
0
1
Ollaan seurusteltu mieheni kanssa nelisen vuotta ja naimisiinkin ollaan jo menty. Ongelmana on kuitenkin erilaiset tulevaisuuden haaveet..

Itselläni on lapsi, ja en halua enää uusia lapsia. Oli sen verran rankkaa yh:na pyörittää lasta ne muutamat vuodet. Tämän sanoin miehelleni jo heti suhteen alussa.. ei vaan tainnut mies sitä niin vakavasti ottaa "kaksin helpompi yms".

Yhessä vaiheessa sitten ajattelin, että onhan se mies ansainnut lapsen, että teen nyt sitten miehelle lapsen et saa oman, hyvä isä on ollut minunkin lapselle jne. Eli ehkäisy pois. Tänään tein raskaustestin ja en ollut raskaana. Olin helpottunut.

Tuntuu, että olen umpikujassa.. mieheni ja hänen läheisensä odottavat kuumeisesti lasta enkä mä halua. Tuntuu, että ainut tie ulos tästä on ero. Olen alkanut myös epäilemään, että mies on alkanut olemaan mun kanssa osaksi siksi että näytän kiltiltä perheenäidiltä, jonka kanssa on hyvä perustaa perhe. Lähinnä siksi että minusta on aina tuntunut että olen ollut ihastuneempi/rakastuneempi häneen kuin hän minuun. Toisaalta ero on hänelle paha paikka, koska sithä pitäisi löytää uus potentiaalinen "äiti" ja hänen läheisten paheksunta.. mun suku ei niin hätkähdä.

Viimeksi muokattu: