V
vieras
Vieras
Mitäs vois pyytää tosi vähän käytetystä ergon kantorepusta? Aamulla vien kirppikselle ja ei niin mitään hajua mitä vois pyytää... Kiitos jos joku vinkkaa jotain suuntaa-antavaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mee:Kato paljon huutiksessa pyydetään ja kirppikselle vähän halvemmalla.
Alkuperäinen kirjoittaja nnn:Alkuperäinen kirjoittaja mee:Kato paljon huutiksessa pyydetään ja kirppikselle vähän halvemmalla.
Minä olen joskus koittanut katsoa huutiksesta mallia, mutta tuntuu, että oli siellä hinta mikä tahansa niin ei ole huutoja... ostaako sieltä kukaan mitään? Vitsi vitsi, mutta samanlaisella tuotteella saattaa vaihdella lähtöhinta paljonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja nnn:Alkuperäinen kirjoittaja mee:Kato paljon huutiksessa pyydetään ja kirppikselle vähän halvemmalla.
Minä olen joskus koittanut katsoa huutiksesta mallia, mutta tuntuu, että oli siellä hinta mikä tahansa niin ei ole huutoja... ostaako sieltä kukaan mitään? Vitsi vitsi, mutta samanlaisella tuotteella saattaa vaihdella lähtöhinta paljonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja mee:Alkuperäinen kirjoittaja nnn:Alkuperäinen kirjoittaja mee:Kato paljon huutiksessa pyydetään ja kirppikselle vähän halvemmalla.
Kyllä sieltä yleensä jotain suuntaa antavaa osviittaa saa. Hakuun voi myös laittaa vain suljetut kohteet ja katsoa millä hinnalla ovat menneet kaupaksi.