Hohoi kaikki kissoista tietävät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee mua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee mua

Vieras
Ei kukaan osais vähän arvuutella,että mikähän tuolla mun 6kk ikäsen kisunpennun mahas vois olla.Mahan alla tuntuu sellanen n.peukalonpään kokonen patti,on ihan pehmee ---> saa painettua "lyttyyn".Kissa ei sitä yhtään arista eli ei ainakaan kipee oo.Kannattais varmaan käyttää eläinlääkärillä näytillä?
Ja jos joku vielä osais sanoa jotain suuntaa antavaa hintaa,mitä tollanen vois maksaa.On kyllä varmaankin aika paikkakuntakohtaiset ne hinnat,mutta kuitenkin.

Kissasi 6kk, joten ihan perustarkastuksen paikka on hyvä tehdä. Lisäksi etenkin, jos kyseessä on kollikissa, niin leikkauskin voi olla hyvin ajankohtainen ettei mourua jatkuvasti. Eläinlääkäri tutkii korvat, suun ja kuuntelee sydämen ennen leikkausta. Ennen leikkausta voit näyttää sen patin. Toki kerro heti patista jo soittaessa, koska sehän voi olla vaarallina. Kissoilla niin tytöillä ja pojilla on molemmilla tissit. En tiedä millaisesta patista on kyse, mutta eläinlääkäri voisi tutkia sen------------->sinne siis!!

Paljon kaiken maailman palstoja lukeneena toi kuulostaa napatyrältä. Ei oo yleensä mitään kauheen vakavaa, mut kannattaa käydä näyttään. Joskus sterilisaation/kastraation yhteydessä se leikataan pois samalla nukutuksella, jos siihen mennessä on ollut jotain vaivaa siitä. mut mee näyttään, jotain satasen varmaan maksaa sellanen käynti..Poisleikkaus ei varmaan mitään hirveitä jos tehään samassa nukutuksessa kun esim sterilisaatio.

Paljon kaiken maailman palstoja lukeneena toi kuulostaa napatyrältä. Ei oo yleensä mitään kauheen vakavaa, mut kannattaa käydä näyttään. Joskus sterilisaation/kastraation yhteydessä se leikataan pois samalla nukutuksella, jos siihen mennessä on ollut jotain vaivaa siitä. mut mee näyttään, jotain satasen varmaan maksaa sellanen käynti..Poisleikkaus ei varmaan mitään hirveitä jos tehään samassa nukutuksessa kun esim sterilisaatio.

Voi toivottavasti olis jotain ei vaarallista.Täytyy kyllä varata aika sinne lääkäriin,niin ei sitte tarvii murehtia enempää.

Todennäkösesti napatyrä. Meidän pikkukollilla on kans. Sille ei tehty mitään, kun on sen verran pieni pallukka, eikä kissaa mitenkään haittaa.

Kannattaa käydä kuitenkin kissan kanssa lekurissa.

Yhteistyössä