Ergo vai manduca

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
musta luonnonvalkoisilla raidoilla on tuo minun maducani.

Onko se ihan vakioväri, kun en ole sellaiseen törmännyt? Itse mietin marjan ja petroolin välillä, enkä osaa päättää. Onkohan punaista helpompi myydä eteenpäin kuin tuollaista petroolia?

Ergosta ei oo omaa kokemusta, mutta moni kertoi, että Manducasta on enemmän tykätty.
Ostettiin meille sit Manduca ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä :)
Niin ja väriltään tuo on petrooli.

Alkuperäinen kirjoittaja Faerie:
Ergosta ei oo omaa kokemusta, mutta moni kertoi, että Manducasta on enemmän tykätty.

Onko se kuinka räikeä luonnossa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Faerie:

Onko se kuinka räikeä luonnossa?

Siis tuo väri, petrooli :)

Mulla on ollu molemmat. Manduca jäi taloon. Manducassa on enemmän yksityiskohtia ja ominasuuksia, vaikka onkin halvempi. Lisäksi plussia mm sitä että siinä on parempi pääntuki ja istuu paremmin lantiolle, materiaali on pehmeämpää, integroitu vauvatuki eli voi kantaa jo vastasyntynttä. Musta valkoisilla "raidoilla" on vakioväri, kulkee nimellä "hiili".

Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:
Mulla on ollu molemmat. Manduca jäi taloon. Manducassa on enemmän yksityiskohtia ja ominasuuksia, vaikka onkin halvempi. Lisäksi plussia mm sitä että siinä on parempi pääntuki ja istuu paremmin lantiolle, materiaali on pehmeämpää, integroitu vauvatuki eli voi kantaa jo vastasyntynttä. Musta valkoisilla "raidoilla" on vakioväri, kulkee nimellä "hiili".

Meillä on Ergo ja tykkään siitä, mutta tässä tuli monta syytä miksi päässä välähti ajatus, että jos myisikin Ergon ja ostaisi Manducan :D

Meillä on Ergo. Silloin ei vielä Manducaa Suomessa myyty. Ollaan tykätty, myös mies kantaa. Hankin myös Ergon vyölaukun ja päivärepun ja niillä on ollut käyttöä. En luopuis repusta enkä noista lisävarusteista :D

Yhteistyössä