Manduca kantoreppu - Sopiiko lyhyelle kantajalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä oon 153, ja mulle Manduca oli aavistuksen iso, joten jos löydät jostain vaikka Yamon (taitaa löytyä enää käytettyinä) niin suosittelen sen hankkimista. Meillä sillä kantoi myös 180-senttinen mieheni.

Etupuolella kantaa lyhyempikin, selässä voi kovin lyhyen olla vaikea saada sekä lasta riittävän ylös että reppua riittävän kireälle. Kyllä sitä käyttää, mutta mukavinhan se on silloin jos saa oikeasti napakalle ja ylös. Minä olen 165cm ja mulla on riittänyt säätövarat oikein hyvin, mutta vauvaikäinen selkäpuolella edellyttää ihan tappiin asti kiristämistä.

Selkäpuolelta ei olekaan kokemusta, etupuolella pelitti hyvin :)

Etupuolella kantaa lyhyempikin, selässä voi kovin lyhyen olla vaikea saada sekä lasta riittävän ylös että reppua riittävän kireälle. Kyllä sitä käyttää, mutta mukavinhan se on silloin jos saa oikeasti napakalle ja ylös. Minä olen 165cm ja mulla on riittänyt säätövarat oikein hyvin, mutta vauvaikäinen selkäpuolella edellyttää ihan tappiin asti kiristämistä.

Kiitos kaikille vastanneille! Ite oon 158cm enkä googlaamalla löytäny kokemuksia mut enköhän mä sen nyt uskalla tilata! Vauva on jo 4kk mutta muuttunu sellaiseksi sylikissaksi että pakko jotain apukeinoja yrittää arkeen. Kantoliina esikoisen aikana ei oikein ollut mun juttu.

Kiitos kaikille vastanneille! Ite oon 158cm enkä googlaamalla löytäny kokemuksia mut enköhän mä sen nyt uskalla tilata! Vauva on jo 4kk mutta muuttunu sellaiseksi sylikissaksi että pakko jotain apukeinoja yrittää arkeen. Kantoliina esikoisen aikana ei oikein ollut mun juttu.

Rengasliina on myös tuohon hätään mahtava vehje, jos et kantamisesta muuten haaveile (hintaa mietin). Joillain tukevamman mallisilla vauvoilla on tuossa 3-4kk iässä vaihe, että eivät oikein asetu Manducaan, kun vauvatuki käy pieneksi ja ilman sitä ei riitä säärissä mitta.

Ajattelin kans et jos sais sen kantorepun pelittään ja muksun viihtyyn siinä ni ois näppärä apu myös esikoisen kans ulkoillessakin kun vauva on niin vilkas ettei vaunuissa herättyä jaksa pötkötellä vaan haluaa syliin katteleen maailmaa ja silloin vauhdin antaminen keinussa ja moni muu ei onnistu. Samoin kaupassa ei tykkää olla hereillä vaunuissa ni vois olla helpompi ottaa sit reppuun kyytiin. Rengasliina ois toki edullisempi mutta oon lueskellut että sillä saa äkkiä ittensä kipeeks... Onko muuten kokemuksia saako nukkuvaa lasta siirrettyä repusta?

Yhteistyössä