V
vieras
Vieras
Pituutta on alle 160cm. Kuinka hyvin pystyy kantamaan Manduca tai Ergo kantorepussa lasta? Reppu näyttää aika pitkältä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pituutta on alle 160cm. Kuinka hyvin pystyy kantamaan Manduca tai Ergo kantorepussa lasta? Reppu näyttää aika pitkältä.
Olen 161, manduca on todella miellyttävä mutta epäilen että on lyhyemmille liian pitkä. Mä joudun vetämään asetukset tappion vieläkin 1v:n kanssa
Etupuolella kantaa lyhyempikin, selässä voi kovin lyhyen olla vaikea saada sekä lasta riittävän ylös että reppua riittävän kireälle. Kyllä sitä käyttää, mutta mukavinhan se on silloin jos saa oikeasti napakalle ja ylös. Minä olen 165cm ja mulla on riittänyt säätövarat oikein hyvin, mutta vauvaikäinen selkäpuolella edellyttää ihan tappiin asti kiristämistä.
Kiitos kaikille vastanneille! Ite oon 158cm enkä googlaamalla löytäny kokemuksia mut enköhän mä sen nyt uskalla tilata! Vauva on jo 4kk mutta muuttunu sellaiseksi sylikissaksi että pakko jotain apukeinoja yrittää arkeen. Kantoliina esikoisen aikana ei oikein ollut mun juttu.
Onko muuten kokemuksia saako nukkuvaa lasta siirrettyä repusta?