Erektio tanssiessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jussu

Vieras
mulla on aina silloin tällä stodis päällä baarissa kun on tanssimassa hitaita. mitäköhän ne naiset mahtaa aatella kun tuntee mun seisokin?? En vaan voi sille mitään että rupee ottamaan eteen! hävettää varsinkin jos tanssiin tutun kanssa. tietenkin yritän olla perse pitkällä etten kavaljeeri tuntisi stondista, mahtaa näyttää hullulta....
onko kellään samaan ongelmaa?
mitä mieltä naiset tästä?

Ei tarvitse turhia ujostella, vaikka tanssiessa alkaa seisomaan. Anna sen vain olla naisen mahaa vasten ei siitä normaali nainen huonoa tykkää, kun et sillä ala mitenkään tökkimään.

Minulla ei ota tanssiessa eteen, mutta paukuttelen sellaisia äänettömiä leijoja. On hauskaa, kun daami alkaa yökkiä inhan paskanhajun liidellessä nenukkaan. Maksani ei toimi enää kunnolla ja takaan, että metaani on voimakasta. Sitten katselen toisia tanssijoita alta kulmain ja taluttelen pökertyneen daamini istuimelleen. Lähes aina niiltä saa, kun on toiminut sankarillisesti.

Hyvä keino avata pillu. Pierrä jujut ja taluttaa lyyli ulos kaasusta. Kukaan ei epäile mitään.

kukapa nyt ei piereskelisi ravintolassa tai jossain muussa vastaavassa tungoksessa jossa ei osata epäillä kuka paskoo. ravintolan melussa on sekin hyvä puoli että ei tarvii pelätä että tulisi vahingossa kovinkin äänekäs pieru, kun ei sitä kukaan kuule. esim. linja-autossa, kaupan kassajonossa tms on pyrittävä pieraisemaan vain tuhnuja, vahingossa päässyt äänekäs pieru on noloa.

Joskus nuorempana, kun oli lavatansseissa saattoi kesämekkoisen neitokaisen kanssa tannsiessa alkaa jöpöttään. Varsinkin silloin kun tanssi hidasta poski poskea vasten, eli turpa kylessä.

Yleensä neitokaiset painautuivat tiiviimmin jöpötintä vasten saadakseen se jöpöttämään kovempaa.

Eihän tuossa mitään jos baarissa tanssiessa. Annan naisen huomata stondis. Suhtautumisestahan voi päätellä jatkomahdollisuuksia.

Noloin tanssiseisokki mikä minulle on käynyt oli setäni 50-vuotispäivillä. Olin itse parikymppinen, juuri armeijasta päässyt. Oli kesä ja bileet oli sedän mökillä ja sielä oli ""lavatanssi"" meininki ja tämän sedän vaimo (ehkä 45 v) haki minut tanssimaan ja liimautui ohuessa kesämekossaan ihan vartaloon kiinni. Minulle pamahti luunkova seisokki ja totta kai setäni vaimo sen huomasi. Eikä edes teeskennellyt, vaan sanoi, että sinä se osaat imarrella vanhaa naista.

Äiti ja sisko tanssi samalla pienellä terassilla.

Ikävä kyllä jatkot piti hoitaa ihan omakätisesti. Muutama tanssi tanssittiin ja tätä kypsempää rouvaa tuntui huvittavan kovin. Tanssin jälkeen pyysin anteeksi että nyt täytyy mennä ja lähdin vessaan kädelle. Nuorukaisena seisokki tuli helposti, mutta ei hevillä loppunut, jos se painetta päässyt purkamaan.

Yhteistyössä