Eräs mies kysyi seuraavaa asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MINNA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MINNA"

Vieras
Kysyi mlta minkä merkkinen auto miehelläni on ? Kysyin häneltä miksi kyselet?
Sanoi ettei kerro,muuten vaan kyselee.Olin ihan äimänä,ja sanoin ei kukaan kysy muuten vaan ihan huvikseen.En kertonut merkkiä,kun ei kertonut miksi kyseli

Mitä teille tulisi mieleen tästä kyselystä? Miksi mahtoi kysyä?
Kyseessä sinkku mies joka "ihastunut" minun.Minä en todellakaan yök.

Villi arvaus; tuntee jotenkin miehesi ja luulee nähneensä miehesi vaikka jonkun naisen seurassa mutta ei ole ihan varma, haluaa varmistua asiasta kyselemällä automerkkiä. Siis nähnyt miehesi ja jonkun naisen tietyn merkkisessä autossa/ menossa autoon.

[QUOTE="vieras";27127396]Villi arvaus; tuntee jotenkin miehesi ja luulee nähneensä miehesi vaikka jonkun naisen seurassa mutta ei ole ihan varma, haluaa varmistua asiasta kyselemällä automerkkiä. Siis nähnyt miehesi ja jonkun naisen tietyn merkkisessä autossa/ menossa autoon.[/QUOTE]

Ei tunne/tiedä miestäni.Siksi ihmettelenkin miksi kysyy auton merkkiä.

Kyllä me miehet sitten ollaan yksiä veitikoita! Aina kyselemässä kaikkea outoa kummallista, joka saa naiset ihan sekaisin, kun pitää miettiä, että mitä se ja se kysymyskin oikein tarkoitti. Pakkohan sitä kaikessa on aina olla jotain tosi ovelia piilomerkityksiä. Tässäkin tarkoituksena oli varmaan saada selville, miten avio/avomiehesi suhtautuisi siihen, jos hänen vaimollaan olisi jotain seksisutinaa tämän erään sinkkumiehen kanssa. Eikö niin?

Tai sitten minä veikkaisin, että se sinkkumies on tarkoittanut kysyä, että minkämerkkinen auto sinun miehelläsi on. Voisiko olla kuitenkin näin?

[QUOTE="MINNA";27127488]En nyt ymmärtänyt kirjoitustasi :)? Sori.[/QUOTE]

Luitko viestini? Pointtina oli se, että ihan kaikessa ei ole aina mitään kummallisia kätkettyjä piilomerkityksiä. Sigmund Freud on tähän liittyen todennut sattuvasti, että joskus sikarikin on vain sikari...

Ja toiseksi mitään sutinoita ei ole !! Aina voi olla minuun ihastunut, mutta en minä häneen.Kirjoitinkin että yök. Joten ei sinkkumiehellä ole mtn käräytettävää, ja tuskin käräyttämiseen tarvittaisi autonmerkkiä

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27127511:
Luitko viestini? Pointtina oli se, että ihan kaikessa ei ole aina mitään kummallisia kätkettyjä piilomerkityksiä. Sigmund Freud on tähän liittyen todennut sattuvasti, että joskus sikarikin on vain sikari...

On se nyt vaan tyhmää ykskaks kysyy mieheni autonmerkkiä, kun ei edes ole ollut puhetta autosta mitenkään,autoista yleensäkään.

Jospa se vain ajatteli että sun tasoisella miehellä on varmasti jokin tosi "juntti" auto, kuten skoda, volvo tai opel. Ja halusi piilokertoa olevansa itse tasokkaampi. (mutta sä pilasit kaiken kun et kertonut auton merkkiä)

[QUOTE="MINNA";27127534]On se nyt vaan tyhmää ykskaks kysyy mieheni autonmerkkiä, kun ei edes ole ollut puhetta autosta mitenkään,autoista yleensäkään.[/QUOTE]

Oletko varma että on ihastunut sinuun? ettei kyseessä ollut kiusaantuneen hiljaisuuden rikkominen millätahansa puheenaiheella?

tuon voisi nimittäin tulkita niinkin että "tiedän että olet varattu ja kunhan tässä yritän jutustella / kuluttaa aikaa"

[QUOTE="MINNA";27127534]On se nyt vaan tyhmää ykskaks kysyy mieheni autonmerkkiä, kun ei edes ole ollut puhetta autosta mitenkään,autoista yleensäkään.[/QUOTE]

Voihan se toki tyhmää olla, mutta ei siihen silti tarvitse väkisin koettaa liittää mitään älykästä ja ovelaa piilomerkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27127588:
Voihan se toki tyhmää olla, mutta ei siihen silti tarvitse väkisin koettaa liittää mitään älykästä ja ovelaa piilomerkitystä.

Tai kaikki tuntemattomat miehet jotka puhuu sulle, ei aina välttämättä ole heti ihastuneita suhun ;)

Olipa outo kysymys, jos ei autoista tosiaan ollut miteenkään puhettaa... Onks tää sinkkumies sun työkaveri vai miksi olet hänen kanssaan tekemissä, jos on yök... Itsellä yksi työkaveri kintereillä ja hän ei ymmärrä, vaikka oon sanonut suoraan, ettei kiinnosta....

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27127588:

Naiselle on tärkeää pohtia mikä se piilomerkitys voisi olla. Jos sellainen olisi.

Mutta selvähän tämä on. Sinkkumies on rakastunut ja haluaa 4+ lasta AP:n kanssa. Tiedusteli vain joutusko vaihtaa autoa suurempaan...

• Tykkää
Reactions: Isämies
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27127478:
Nii-in? Niinhän minä juuri kirjotin.

Niin, mutta tietysti miehen puheet pitää tulkita sen pohjalta, että hän on sinkku. Miehen sanoihin ilmaantuu heti paikalla lisämerkityksiä, jos tällä ei ole naista tai tällä on ruma nainen. Tietenkin. :rolleyes:

Olipa outo kysymys, jos ei autoista tosiaan ollut miteenkään puhettaa... Onks tää sinkkumies sun työkaveri vai miksi olet hänen kanssaan tekemissä, jos on yök... Itsellä yksi työkaveri kintereillä ja hän ei ymmärrä, vaikka oon sanonut suoraan, ettei kiinnosta....

Siis tosi outo kysymys :D Autoista puhuva mies kuulostaa äärimmäisen epäilyttävältä.

Nyt kaikki keksimään joukolla piilomerkityksiä, koska _missään nimessä_ kysymys ei voi olla vain jutustelusta.

[QUOTE="MINNA";27127379]Miksi mahtoi kysyä?[/QUOTE]

Auto kertoo kaiken miehestä. Arvomaailma, varakkuus, sosiaalinen asema, henkinen kapasiteetti jne. selviää auton merkistä joten siitä voi päätellä miten suuri haaste sun mies on.

[QUOTE="vieras";27127659]Auto kertoo kaiken miehestä. Arvomaailma, varakkuus, sosiaalinen asema, henkinen kapasiteetti jne. selviää auton merkistä joten siitä voi päätellä miten suuri haaste sun mies on.[/QUOTE]

Tulkitsepa noi sitten; miehellä on Volvo FH16

[QUOTE="VIERAS";27127577]Oletko varma että on ihastunut sinuun? ettei kyseessä ollut kiusaantuneen hiljaisuuden rikkominen millätahansa puheenaiheella?

tuon voisi nimittäin tulkita niinkin että "tiedän että olet varattu ja kunhan tässä yritän jutustella / kuluttaa aikaa"[/QUOTE]

Olen varma, on sanonut monta kertaa.

Yhteistyössä