Eras kokemus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuuma blondi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:) Jos nyt kumminkin oikaistaa pari asiaa, eli mua ei finnit vaivaa ja taas jenkkakahvat...Mitä ne on?:)
Mut onhan se ihan kiva jos joku jaksaa nähdä vaivaa, vastaamalla mun puolesta...

Tosi mallikasta - suorastaan sankariteko - on kaapata toisen nimimerkki...pidä vaan sä toinen ""mukaexodus"" huoli omasta naamastasi ja omalla nimimerkillä.

Sorry Hot Girl :(, oli tosiaan yks äkillinen pikku commitment tuolla Espoon suunnalla eilen illalla hoidettavana, sen takia aikataulu narahti vähän. Olin kuitenkin sovitulla tontilla tuossa 23 aikoihin...jostain syystä tutkani ei vain swiipannut vaikka koitin selvittää Marsin ja Venuksen liikkeitä siellä. Ja olihan siellä ihan muutama muukin ihminen. Mut pistä vastinetta, niin katsellaan kuin jatkellaan... Olen todella pahoillani tästä kyvyttömyydestäni!

No hätä..;) Onhan se joo kiva että jos joillain menee heikosti, niin tullaan sitten tänne aukoo poskee...=)
Mut hei siellä kyl olin ja sihtailin sunlaistas miestä, vaan olihan niitä kyl aika paljon, et rupee nyt kysyy kaikilta ""ootko Exodus""...:)
Ei muuta kun uudestaan, vai!?

Joo, eihän tätä kehittelyä kannata päästää ihan hiekoille. Tällä hetkellä tämä ilta vielä auki. Onk Sinulla jo selkee ajatus ""toisesta kerrasta joka toden sanoo""? Onhan se todella pikkasen hankalaa kysyä arviolta noin 100- 150 naiselta, että oletko kenties Kuuma Tyttö ;) Ois voinu tulla muutamia viistoja katseita.

:) Aivan....naureskelin jopa itsekseni kun mietin että käyt joka muijalt kysyy, ""ootko kuuma tyttö"", saattais siin saada muutaman litsarinkin ohimennen....=)
Ei muuta kun uusiks, mut tänään oon varattu, meen ihan likkakaverin kanssa biitsille......
Mut käviskö esim: maanantaina? Sama paikka??!

Noniin, mintunvihreään hihattomaan kauluspaitaan pukeutuukin sitten tosi adonis...samat terveiset kuin tässä taannoin: katsele vaan omien kledjujesi perään sä ""mukamukaexodus"" ja värimaailmassakin vois olla ehkä hiven saneerattavaa...

Tuosta maanantaista ei pysty vielä sanomaan. Tänään parempi. Mutta palataanko asiaan tuossa klo 16 jälkeen, nyt pitää mennä yhteen ""kravatit tanassa -palaveriin"".

ija:lle terveiset, tässä on näitä ""wannabeexoduksia"" hyppinyt mun - sen oikean aidon exoduksen - silmille ihan melkein haitaksi. Ensin mukamas jäädään himaan nyplään naamaa ja sen päälle pukeudutaan ihan ""vyölaukkutasolle"": mintunvihreä paita, älkää päästäkö tälläistä villeimpiin kuvitelmiinnekaan.

Hot Girl ansaitsee totisesti parempaa... Ymmärrän kyllä, etteivät kaikki voi olla Exoduksia, vaikka näyttävät kovasti haluavan.

Jep edelleen käy! Täällä taas joku muu vaihteeksi ""leikki meikäläistä""...Joo olin vaihteeks rannalla ja en onneks ihan itseäni polttanut....
Mitäs sun päivääs tänään?

mitä väliä miehen statuksella on sextaillessa??? siis saatko kiksejä siitä että heppu on esim inssi??? ja duunarit sitten turn off vai mitä? en oikein tajunnut, tärkeintä itselleni on että on kemiaa ja että heppu osaa hoitaa hommat, vaikka kundi olisi mikä KTM, mutta tylsä ja huono sängyssä ei mua kyllä nappaa.
mielummin sitten duunari joka rassaa putket kunnolla heh

Jep. Siellä nähdään, eikä mulla ole mitään mintunvihreää kauluspaitaa vaan nahkatakki (säällä kun säällä - vaikka hiki virtaisi) ja valkoiset 501-levikset sekä buutsit. Nähdään siellä sitten!

Yhteistyössä