Eras kokemus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuuma blondi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuuma blondi

Vieras
Haluan jakaa kokemukseni teidan kanssa. Olin ravintolassa kaverini kanssa, ja kumpikaan emme loytaneet sankyseuraa joka olisi kiinnostanut. Menimme kotiini ja paatimme nukkua samassa sangyssa. Kavimme molemmat kuumana, kaipasimme seksia. Lopulta kavi niin, etta kumpikin tyydytti itsensa toisen nahden. Emme koskeneet toisiimme, mutta oli ihana katselle, miten han hyvaili itseaan, nahda kuinka han kiihottui minua katsellessa. Vielakin tuota ajatellessa kostun, kiihotun... Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Ei ole kokemusta (olen 3-kymppinen mies). Ollaan kyllä joskus elämänsulostuttajani (siis nainen) kanssa sovellettu vastaavaa doublemasturbation -periaatetta, mikä ei ole kyllä sinänsä hassumpaa. Kyllä kai te raflasta miehiä olisitte saaneet, eihän vain rima ollut liian korkealla ja karsintarajat kovat ;)(mikä kyllä onkin ihan paikallaan...)

P.S pistä vielä huvin vuoksi omaa kriteeristöäsi ravintolapokalle!

Niin kyllahan niita miehia aina loytyisi jos haluaisi, mutta kysymys onkin todella siita, etta mika tahansa ei kelpaa, kuten sen arvasitkin.

Itse valitettavasti olen kranttu, viela krantumpi kuin ystavani, mutta minkas teen...

No oma kriteeristoni on, etta miehen on oltava minun makuuni hyvannakoinen (ei kiiltokuva poika tai liian playboy-mainen) ja hyvavartaloinen, en siis ikina voisi kuvitellakaan olevani ylipainoisen miehen kanssa, naaman taytyy miellyttaa, kuten myos juttutyylin, ja riippuu myos sosiaalitaustasta ja tyostakin, koskaan en voisi ajatellakaan menevani tiettyjen ammattiryhmien kanssa sankyyn... Taikka sitten voisi olla joku kuuma 20- ja risat mies, jota saisi opettaa, mutta namu senkin on oltava, mutta ehka siina tapauksessa sosiaali- ja ammattiluokalla ei olisi valia.

Ich verstehe. Aika hyvin arvasinkin perusteesi. Jotta pysyn paremmin pakassa vaatimuksiesi suhteen, niin kerrotko minkä ikäinen olet (eihän tätä todellisuudessa leidiltä kysytä ilman turpiintulon uhkaa). Tämä siksi, että vaatimukset ja edellytykset muuttunevat eri ikäisillä, kukatahansa nainen ei pysty kouluttamaan parikymppistä poikaa.

Ymmärsinkö oikein, että muuten ihan mukiinmenevä hyväjuttuinen ja hyväkroppainen don juan käy, mutta vääränlainen socialstatus pudottaa armotta finaalin loppumetreillä?

Turpiintulo ei minun tapauksessani uhkaa;) Olen 33-vuotias. Ja kylla ymmarsit ihan oikein, etta vaaranlainen socialstatus pudottaa finaaliin, vaikka olisi kuinka hyvajuttuinen ja hyvannakoinen, niin sankyyni ei paase kuin oikealla statuksella varustetut miehet. Paitsi poikkeuksena (tosin koskaan en ole sita tehnyt) voisin kylla yhdeksi yoksi tai ehka jos olisi hyva oppimaan, voisin mielellani ottaa nuoren miehen oppilaakseni ja kouluttaa hanesta valiorakastajan. Ajatuksena se on jarjettoman kiihottava.

Nyt jos sitten ajatellaan sitä, että olet radalla, niin oletko yleensä aina liikkeellä selkeästi catch and release -taktiikalla (iske kolli, katsasta kyvyt ja puhti ja heitä pakkaseen), vai vietätkö joskus pelkkiä ladies nighteja? Kun olet hot blonde, voisin kuvitella, että herrojen (ja valitettavasti usein myös junttitörppöjen) yritys Sinua kohtaan on keskimäärin aikamoinen. Eli tämä summattuna: isketkö Sinä vai odotatko että Sinua viedään?

Tosi asia on, koska uusiosinkkuna haluaisin loytaa miehen, olen aina ja joka paikassa iskemassa ja katselemassa rotumiehien peraan, en siis pelkastaan ravintoloissa. Voin viettaa tyttojeniltoja, mutta koskaan en jata ""luuppiani"" himaan, en edes aamulla, paivalla, tyossa enka missaan missa olen. Rakastan miehia ja flirttailua, kun sille paalle satun ja usein onneksi satun;) Se on elaman suola ja saa hymyn irtoamaan ja elaman tuntumaan makoisalta ja tuntumaan jopa silta, etta tyo ei ole edes tyota vaan huvia.

Ja tosiasia on, etta kaduilla miehet huokailevat peraan ja joskus jopa yrittavat tulla juttelemaan ja diskoissa flirttaan taysilla, mutta useimmiten lahden yksin kotiin, koska en ole lopultakaan tavannut ketaan, joka tayttaisi vaatimukseni. Ja valilla on todella tehtava oikein toita, etta niista peraanvikisijoista paasee eroon. Voisi ajatella, etta ehka olisi aika laskea rimaa... mutta olen sita mielta, etta en voi pakottaa itseani kiinnostumaan jos ei kerran oikeasti kiinnosta. Ja tosiasia on, etta kun naen jonkun kiinnostavan, siis jos on erittain kiinnostava, en koskaan tee aloitetta, mutta annan jonkinlaisia vinkkeja tai ainakin yritan antaa, etta voisi kiinnostaa, etta lahesty minua, mutta jos on kiinnostava vaan sankymielessa, voin tehda aloitteenkin.

Ja tahdon kertoa sinulle viela, etta en ole tyyppia malli, mutta olen erittain kurvikas, naisellinen ja seksikkaalla karismalla varustettu nainen.

Kun ollaan saatu tää debatti hyvään käyntiin näin helteisen pikkulauantain (ainakin täällä Helsingissä tarkenee parhaiten sisätiloissa ;-)) kunniaksi, niin onko Sinulle käynyt silleesti, että po(i)ka onkin ollut tositoimissa täysi nolla tai muuten pässi? Entä mitkä ovat esim. niitä ammatteja, joiden kantajien kanssa et pääty koskaan samoihin satiineihin edes täksi yöksi?

Kylla on kaynyt ja ei ole todellakaan mitaan kamalampaa olemassa. Kerran vuosia sitten oli hyvat viritykset eraan hyvin komean ja fiksunoloisen miehen kanssa ja kun vihdoin paasimme asteelle vaatteet pois, nain minkalainen muutaman sentin varkki hanella oli... Sita en haluaisi joutua koskaan enaan kokemaan. Eli taytyy aina hieman vilkaista sinne jalkovaliin ennen kuin antautuu pidemmalle, etta pullottaako siella yhtaan.

Ja mainittakoon muutama ammattiryhma joihin en voisi kuvitellakaan koskevani; lihamestari, bussikuski, rekkakuski etc. lista on pitka. Yleisesti ottaen haluan miehen omaavan korkean koulutuksen. Ja kysymys ei todellakaan ole rahasta, vaikka myonnettakoon, etta mieluummin parun Bemarissa kuin Ladassa, mutta siita, etta on ambitiota edeta elamassaan. Ja voin suostua valiaikaisesti parkumaan Ladassakin, jos tiedan, etta paasen myohemmin parkumaan Bemariin:) Olenko kamala?

No way, itsehän me rimat ja tavoitteet asetamme itsellemme. Olisi kyllä ihan hauska nähdä livenä Sinut, voisin antautua julman mutta ihanan kriteeristösi armoille, koulutuksen kannalta olen poispilattu.

Mulla vähän sama vika, eli perään kuolataan mutta onneksi itse en ole niin kranttu.
Lähinnä mulle on tärkeintä että minä saan päättää että kenen kanssa minnekkin menen, mut toki ulkonäölläkin on väliä!
Eniten kiihoittais: Oikea kunnon raaminen raksa/asfaltti duunari joka tulis ja ottais, vähän sama kun poliisi tai palomies, Toisaalta taas liian tärkeän kesy lakimies ois kiva kesyttää, tai ylipäätään ne ihanan hassut päälikkö pojuliinit/miehet jotka ovat niin tohkeissaan ja vastuullisina töistä, että jos vähän ehdottais niin jo ois pasmat sekasin...;)

Kiitoksia, arvostan erittain paljon avomielista asennettasi kommentteihini. Se osoittaa ja kertoo sinusta paljon. Tosi asia on, kuten mainitsit, etta jokainen itse asettaa rimansa ja tavoitteensa. Voihan olla niin lopulta, etta itse maksan kovan hinnan itse asettamistani kriteeristosta. Ja mika on se kova hinta? Se voi olla, etta en koskaan loyda rinnalleni miesta, jonka kanssa voisin jakaa elaman ja onnen. Ja kun valitettavasti niin se, on etta mikaan elamassa ei parempaa kuin jakaminen. Se on se ydin, joka saa elaman tuntumaan elaman elamisen arvoiselta.

Valitettavasti valimatka on hieman pitka, jotta voisimme tehda treffit terassille ja antautua mielenkiintoisen keskustelun pyorteisiin.

Kiitoksia. Sinänsä harmi (se välimatka, missä sitten vaikutatkin), koska näytät tietävän mitä tahdot - ja tiedät myös riskit - sellaisia harvoin enää tapaa. Taisi juttu vähän rönsyillä aiheesta, mutta sekin lienee osatarkoitus.

Totta, etta juttu hieman ronsyili, mutta mielenkiintoisella tavalla. Olisi kiva kuulla miehinen nakokulma samasta aiheesta, vaikka toisaalta namahan on persoonallisuus kysymyksia uskoisin, mutta mita laajempi otanta sen paremman nakokulman se tarjoaisi naihin asioihin. En meinaan todellakaan usko, etta suurinkaan osa naisista omaa nama ns. ""julmat"" kriteeristot kuten mina. Ja sinansa se on loistavaa, etta olemme erilaisia kaikki.

Ei kai tässä mitään euroopan hehkeintä: aamulla ylös, duuniin, jossa rutiiniluontoisia jutskia, nyt kotona, illalla rullalenkki, kun vähän tästä ""kylmenee"". Ja jos innostuu, niin mene ja tiedä vaikka kierros baanalla...

Yhteistyössä