Tosi asia on, koska uusiosinkkuna haluaisin loytaa miehen, olen aina ja joka paikassa iskemassa ja katselemassa rotumiehien peraan, en siis pelkastaan ravintoloissa. Voin viettaa tyttojeniltoja, mutta koskaan en jata ""luuppiani"" himaan, en edes aamulla, paivalla, tyossa enka missaan missa olen. Rakastan miehia ja flirttailua, kun sille paalle satun ja usein onneksi satun

Se on elaman suola ja saa hymyn irtoamaan ja elaman tuntumaan makoisalta ja tuntumaan jopa silta, etta tyo ei ole edes tyota vaan huvia.
Ja tosiasia on, etta kaduilla miehet huokailevat peraan ja joskus jopa yrittavat tulla juttelemaan ja diskoissa flirttaan taysilla, mutta useimmiten lahden yksin kotiin, koska en ole lopultakaan tavannut ketaan, joka tayttaisi vaatimukseni. Ja valilla on todella tehtava oikein toita, etta niista peraanvikisijoista paasee eroon. Voisi ajatella, etta ehka olisi aika laskea rimaa... mutta olen sita mielta, etta en voi pakottaa itseani kiinnostumaan jos ei kerran oikeasti kiinnosta. Ja tosiasia on, etta kun naen jonkun kiinnostavan, siis jos on erittain kiinnostava, en koskaan tee aloitetta, mutta annan jonkinlaisia vinkkeja tai ainakin yritan antaa, etta voisi kiinnostaa, etta lahesty minua, mutta jos on kiinnostava vaan sankymielessa, voin tehda aloitteenkin.
Ja tahdon kertoa sinulle viela, etta en ole tyyppia malli, mutta olen erittain kurvikas, naisellinen ja seksikkaalla karismalla varustettu nainen.