Eras kokemus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuuma blondi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No joo....Ite etin kanssa elämäni miestä, eli en tietenkään loikkaa ihan joka jannun kanssa sänkyyn mutta toki kiva joskus pelehtiä;) Ja mulle tärkeintä on se äijä siinä naaman edessä, jos silloin tuntuu joltain ihan vaatteet päällä, niin otan selvää ja jos vielä kuningas sängyssä, niin vola! ;)

Nythän on niin, että samassa paketissa harvemmin asuvat kaikki nämä mainitsemasi hyveet. Vaikka itse tässä elvistelenkin, niin kiinnostaisko ulosmitata näitä kykyjä Hot Girl?

Olen haltioissani, omistathan unelmamitat. Missä nähdään ja milloin tänään..I ll be there sure! Tuskin maltan odottaa, että pääsen painamaan pääni hiuksiisi...

Mulla on hyvät saumat liikuttaa itseäni; eli voidaan vaikka nähdä jossakin kenties Sinulle paremmin sopivassa paikassa. Ehdota vaan tylysti paikkaa ja aika-arviota. Miksei myös Helsinkikin, it's up to you.

Toivottavasti Exoduksella ja Hot Girlillä kävi flaksi. Minua sen sijaan kiinnostaa, Kuuma Blondi, että omaatko itse korkean koulutuksen, ja katseletko niitä pokia Bemarista vai Ladasta käsin, vai onko näiden asioiden omaavan miehen metsästys kenties ponnahduslauta ns. parempaan elämään?

Hono, kiitan mielenkiinnostasi minua kohtaan. Olen korkeakoulututkinnon omaava ja taytyy tunnustaa, etta itse katselen niita pokia bussista kasin, koska autoa en omaa ollenkaan;) Ja tuo auto nyt oli lahinna vertauskuvallinen ilmaus. Elamani suhteen en valita laisinkaan, vaikka omaisuutta ei olekaan kertynyt, mutta elan kateisvaroin ja ihan hyvin tulentoimeen toita tekemalla. Tietysti haaveilen paremmasta elamasta, mutta en odota miehen tekevan sita yksin, vaan etta molemmat ovat valmiita tekemaan toita sen eteen ja etta molemmat ovat tarpeeksi ambitiota omaavia, jotta on yhteiset paamaarat elamassa.

Yhteistyössä