Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Kuukauden kotiaresti on kyllä minusta tosi pitkä aika. Viikko olis ollut ehkä lähempänä, ja sit jos toistuu niin tietysti rangaistukset kovenee. Tai ottaa nuorelta pois jonkin hänelle tärkeän asian jos sopimuksista ei pidetä kiinni.
ranaistus on se 2 tärkeän asian poistaminen eli chätäily ja kaupungilla luuhaminen.
Mun mielestä rangaistus on kohtuuton siihen nähden mikä oli asia. Muistan itse olleeni yläasteella pois koulusta sairastamisen takia, ja putosin vähän kaveriporukan ulkopuolelle, kun olin pois. Toivon ettei sun tyttösi kaverit hylkää häntä vanhempien rangaistuksen takia. Tuo rangaistus kun käytännössä kieltää tytöltäsi kaiken kodin ja koulun ulkopuolisen elämän. Ajattele tilanne omalle kohdallesi, et saisi palstailla, soittaa kenellekään ystävälle, tai lähteä esim. lenkille ystävän kanssa kuukauteen. Teinille tuo kuukausi on vielä aikakäsityksessä eri asia kuin aikuiselle. Voisi verrata että aikuiselta kieltäisi ihan kaiken puoleksi vuodeksi, niin aletaan olla samassa mittaluokassa.