Erään vaatekaapin sisältöä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NewArtRiot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kieltämättä tuli enemmän teinin vaatekaapppi mieleen kuin aikuisen naisen. Sitähän voi pukeutua juuri niin kuin huvitttaa, mutta kyllä välillä huvittaa jotkut naiset. Kun takaa katsoo näyttää juurikin teiniltä ja kun ympäri kääntyy niin totuus paljastuu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kieltämättä tuli enemmän teinin vaatekaapppi mieleen kuin aikuisen naisen. Sitähän voi pukeutua juuri niin kuin huvitttaa, mutta kyllä välillä huvittaa jotkut naiset. Kun takaa katsoo näyttää juurikin teiniltä ja kun ympäri kääntyy niin totuus paljastuu...

Niinpä! :D Mutta ei mun naamakaan vielä ihan 5-kymppiseltä näytä..

peesi :D

Alkuperäinen kirjoittaja =):

Peesaan peesiä!! :D

Mun silmiin ihan tavallisia vaatteita!

Enkä mä muutenkaan ole sitä mieltä, että tietyssä iässä tietyllä tavalla..... siis aikuisten kohdalla :attn: Kunhan vaate on kantajansa näköinen ja tyylinen ja siinä on hyvä olla niin kukin pitäköön mitä tahtoo!

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Eri näköstä kun mun kaapin sisältö :D Jos mun kaappia tyhjäis ni sais aikaseksi mustan vuoren :xmas:

meillä on vintin siivous käynnissä (kestänyt jo pitkään) ja sieltä sitten löytyy vaikka mitä omistuisia hepeniä :D seuraavaksi sitten pitää siivota vissiin kaapit.....

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja =):

Peesaan peesiä!! :D

Hih, mun nuoruuden vaatteita :) Tuo vyömallikin oli silloin suurta huutoa... huoh..
No en ihan 50 ole, vaan riukun päälle 30v.

Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Mikä tuo ruudullinen ( musta / valko ) on tossa ekassa kuvassa ?

Se on sellanen puoleen sääreen yltävä leveähkö hame. Tai puoleen reiteen jos nostaa sen ylös asti ikäänkuin topiksi, siinä on leveä vyötäröresori.

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No nuohan on just siun vaatteita hani :p :heart: :hug:

Mitäkä pistän päälle meiän rehveille? :D

Nuistako pitäs valita... hmm... Ootas kun mä tsekkaan ne uudelleen ja tarkemmin... Palaan kohta. :D

*muoks* Muulla ei väliä kuhan on toi musta vyö misä pinkit nyörit :p

Yhteistyössä