epilleri reseptiä tarvis saada

• Viestiketjun aloittaja jajaja
  • Ensimmäinen viesti
jajaja
mulle kirjoitettiin vuosi sitten e-pilleri resepti joka jäi sitte eri asioiden ja tapahtumien takia lunastamatta. nyt sitten olis kuitenkin tarvetta niille pillereille. vitsittää vaan niin pirusti taas lähtee hakemaan reseptiä. yksityiselle on niin pirun pitkä jono että varmaan jouluna vasta pääsee ja hiton kallistakin. perhesuunnittelussa onkin sitten sellainen kiva täti joka päätti ettei mulle enää anneta yhdistelmäpillereitä. kokeilin kaks minipilleri merkkiä ja kumpikaan ei sopinu sitten täti sanoi ettei oo enempää kokeiltavaa ja suositteli kondomia kun tuskin kierukoita haluan näin nuorena.

mitenkä toi tk toimii? mennäänkö sielä ehkäisyasioissa yleislääkärille? saako ite valita lääkärin? vai onko jotain alue jakoja jolla omat lääkärinsä? en kyllä mies lääkärille tässä asiassa halua mennä. näkeekö ne tk:ssa mitä mulle on perhesuunnittelun kautta määrätty?

onkohan se sisätutkimus pakko suorittaa just sillä käynnillä? viimeisestä ei oo pitkä aika ja mä joudun ottaa 3v poikani mukaan... :/

Etkö voi vaan viedä reseptiä uusittavaksi terveyskeskukseen? Monessakaan paikkaa eivät edes joka vuosi halua että tullaan mihinkään kontrolliin. Kyllä kait ne perään soittaa, jos eivät suostuisikaan reseptiä uusimaan. Riippuu kunnasta miten hommat toimii. Jos perhesuunnittelu on yksi osa kunnan palveluita, niin kyllä ne tekstit yleensä näkyy muissakin tk:issa sitten.

ap.
Etkö voi vaan viedä reseptiä uusittavaksi terveyskeskukseen? Monessakaan paikkaa eivät edes joka vuosi halua että tullaan mihinkään kontrolliin. Kyllä kait ne perään soittaa, jos eivät suostuisikaan reseptiä uusimaan. Riippuu kunnasta miten hommat toimii. Jos perhesuunnittelu on yksi osa kunnan palveluita, niin kyllä ne tekstit yleensä näkyy muissakin tk:issa sitten.
uusiiko ne sen tk:ssa kun se on yksityisen gynekologin kirjoittama?

ja mitäköhän ne ajattelee kun vien lunastamattoman reseptin uusittavaksi?

ja mahtaakohan ne uusia jos näkyy perhesuunnittelun tekstit tk:ssa.. kun se terkkari on laittanut että sain migreenin ye-pillereistä ja terkkari ei niitä enää antanut mulle. en siin sairasta muuten migreeniä jostain syystä vaan sai migreenin noista pillereistä, kun lopetin ne katos migreenikin.

Yhteistyössä