Epätoivo iskee.. ei tästä tule taas yhtään mitään *turhis*

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Tenttiä tentin perään enkä mä pääse yhdestäkään läpi.. :headwall: tänään, huomenna ja ylihuomenna on tentit.. tämänpäiväisestäkin olen tenttialueen lukenut, mutta en todellakaan tule pääsemään siitä läpi.. turhauttavaa.. |O |O

Mulla oli eilen tentti, joka sentään menee läpi, mutta kolme esseetä pitäis vääntää ja kahdesta oli jo deadlinet :ashamed:Yksi sentään valmis.

Yritä lukea vaan, kyllä joku aina läpi menee!

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Tenttiä tentin perään enkä mä pääse yhdestäkään läpi.. :headwall: tänään, huomenna ja ylihuomenna on tentit.. tämänpäiväisestäkin olen tenttialueen lukenut, mutta en todellakaan tule pääsemään siitä läpi.. turhauttavaa.. |O |O

suosiolla uusintapäivään. Vois olla sitten helpompaa.

Alkuperäinen kirjoittaja fg:

suosiolla uusintapäivään. Vois olla sitten helpompaa.

:ashamed: :ashamed: eilinen tentti jäi jo uusintaan.. miks hitossa näitä täytyy olla näin paljonkin vielä samaan aikaan.. |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Mitä opiskelet?

Liiketaloutta amk:ssa..

Öh.. miten noita tenttejä voi olla pääsemättä läpi? Jos vähänkään on lukenut, niin kyllä aina ykkösen saa.

Ykköseen pitää olla puolet oikein ja vaikka mä miten luen, niin se jää aina pisteen tai kaksi vajaaksi.. :headwall: onneksi saan ensi syksynä lukea muutakin kuin taloushallintoa.. jos alkaisi tentit menemään läpikin joskus..

Ykköseen pitää olla puolet oikein ja vaikka mä miten luen, niin se jää aina pisteen tai kaksi vajaaksi.. :headwall: onneksi saan ensi syksynä lukea muutakin kuin taloushallintoa.. jos alkaisi tentit menemään läpikin joskus..

No kyllä se siitä. Harjoittelet vaan ahkerasti, ja koetat lukea ajatuksen kanssa. Käytännön esimerkit on parhaita, ne jää mieleen.

Yhteistyössä