Välillä olis varmaan paljon helpompaa jos ei olis minkäänlaisia tunteita,ei tuntis yhtään mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "töyhtis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"töyhtis"

Vieras
Eilen oli kiva päivä kun taas tänään ei,itkua tekis mieli vääntää.
Toisekseen miksi pitää aina ihastua sellasiin jotka ei tunne samoin esim, olin yhden miehen kanssa sängyssä lopputalvesta ja sit menin ja ihastuin ja jopa pyysin ulos sitä,no ei sitten lähtenyt.Aina nähdessään katso mutta ei muuta,baarissa kerran menin sanoo sille et olin oikeesti kiinnostunut ja se sopersi jotain ettei tiedä mitä haluaa ym diipadaapaa.Pikkuhiljaa unohin sen kunnes 2vko sitten törmättiin yössä ja yllätys yllätys herättiin aamulla samasta pedistä ja nyt ne ihastumisen tunteet heräs taas! Mä en ala!! Taas saa unohtaa eikä yhtään haluis,eilen tuli vastaan ja moikkas(eka kerta ja oma-aloiteisesti) mikä ei tietysti tarkoita yhtään mitään mut olis niin tehnyt mieli mennä juttelee. Enkä mä kyl taida olla sen makuun loppupeleissä ja se taas kuolaa sellasten perään joihin sillä ei todellakaan mitään mahiksia. Niihin vanhoihin naisiin vois olla jotka sit taas sen perään... Tällästä tää nyt taas on:(

Yhteistyössä