Tenttiä tentin perään enkä mä pääse yhdestäkään läpi.. :headwall: tänään, huomenna ja ylihuomenna on tentit.. tämänpäiväisestäkin olen tenttialueen lukenut, mutta en todellakaan tule pääsemään siitä läpi.. turhauttavaa.. |O |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Tenttiä tentin perään enkä mä pääse yhdestäkään läpi.. :headwall: tänään, huomenna ja ylihuomenna on tentit.. tämänpäiväisestäkin olen tenttialueen lukenut, mutta en todellakaan tule pääsemään siitä läpi.. turhauttavaa.. |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja fg:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Tenttiä tentin perään enkä mä pääse yhdestäkään läpi.. :headwall: tänään, huomenna ja ylihuomenna on tentit.. tämänpäiväisestäkin olen tenttialueen lukenut, mutta en todellakaan tule pääsemään siitä läpi.. turhauttavaa.. |O |O
suosiolla uusintapäivään. Vois olla sitten helpompaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Mitä opiskelet?
Liiketaloutta amk:ssa..
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Mitä opiskelet?
Liiketaloutta amk:ssa..
Öh.. miten noita tenttejä voi olla pääsemättä läpi? Jos vähänkään on lukenut, niin kyllä aina ykkösen saa.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Ykköseen pitää olla puolet oikein ja vaikka mä miten luen, niin se jää aina pisteen tai kaksi vajaaksi.. :headwall: onneksi saan ensi syksynä lukea muutakin kuin taloushallintoa.. jos alkaisi tentit menemään läpikin joskus..