Epäsuosittelen: Pirkka käsitiskiaine

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jellonainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
13 143
3
36
Mies ryökäle meni ostamaan Pirkka-tiskiainetta, yleensä meillä käytetään Fairya. Eilen taas katselin kuinkan pestyt juomalasit ovat ulkopuolelta aivan likaisia, joten tein oikein tehotiskauksen: liotin kuumassa vedessä, hinkkasin harjalla oikein kunnolla sekä sisä- että ulkopinnat ja vielä huuhtelin kuumalla. Tulos: edelleen niin likaiset lasit, ettei vieraille kehtaisi niistä tarjota |O En edes ymmärrä mitä siinä lasin ulkopinnalla on, siihen on kai pakko siellä tiskivedessä tarttua lautasista irronnutta likaa.

Seuraavalla kauppareissulla mies saa luvan tuoda Fairya, toivottavasti löytää tuoksutonta (sitä ei joka kaupassa ole). Se olikin tuon Pirkan ainoa hyvä puoli, tuoksuttomuus.

(Isot on murheet minulla, mutta aika käy vähän tylsäksi täällä kotona ;) )

mulla kans kyllä pätee sanonta "kahta en vaihda" - ja toinen niistä on Fairy!
Ei kyllä ole samanlaista vielä vastaan tullut, et rasva likoais jo niin vähällä pesuainemäärällä. Muita aineita saa moneen otteeseen tiskatessa lisätä

miekin käytin rainbowia siihen asti kunnes muuttivat sen korkki-systeemin: valuu pitkin pullon reunoja, on tukossa ja törkyisen näköinen. muuten toimii kuten fairy mut fairya meinaan jatkossa kyl ostaa.

meillä ei edes paljon käytetä käsitiskiainetta kun tiskikoneella suurin osa pestää

Alkuperäinen kirjoittaja täti:
meillä ei edes paljon käytetä käsitiskiainetta kun tiskikoneella suurin osa pestää

Meilläkin on tuo tiskikone tuossa, mutta se on ollut rikki jo useamman kuukauden. Emme ole osanneet päättää kannattaisiko se korjauttaa, mutta uuteenkaan ei oikein ole varaa. On kyllä ikävä tiskikonetta! Laseja on mennyt jo rikki paljon enemmän kuin tiskikoneen kanssa ikinä, minä joudun tiskaamaan hanskat kädessä ja aina välillä lipeää lasi käsistä. Mies taitaa olla muuten vain turhan raju tiskaaja.

Yhteistyössä