Epäsäännölinen kierto

24.04.2007
103
0
16
Onko täällä muita kohtalotovereita joilla TOSI epäsäännöllinen kierto ja luultavaksi siksi tämä raskaaksi tulo niin "hankalaa"? Ensimmäistä kullannuppua yritettiin vuosi, silloin kierto 26-90 välillä... Nyt toista ollaan yritetty neljä kuukautta ja kierto heittelee taas miten sattuu. Joka kierrolla on jossain vaiheessa vihlaisu/menkkamaisia kipuja, oletan että ovulaatiota?!? Ärsyttää tämä oman kehon kuuntelu, tuhlatut rahat raskaustesteihin ja lopulta vaan menkkojen odottelu. :headwall:

Niin tuttua.

Ennen ekaa km mulla oli todella säännöllinen keirto, tasan 28 päivää.

Ja sit ekan km jälkeen yltyi ihan hurjaksi,kierto meni 20päivästä 52 päivään.

Toinen km ja siellä meni taas ihan ramaa rataa.

Lopulta kyllästyin ja otin lääkäriin yhteyttä et jos sais kiertoa tasoittavaa ja sainkin PRIMOLUT NOIR nimeset lääkkeet 3.si kuukaudeksi.

Silloinkin menkoilla tosin oli pari päivää aina väliä(eka kierto 27, toinen 28 ja kolmas29) ja sit heti 4 kuukausi kun pillereitä en enää syönyt niin tärppäsi ja plussa pärähti testiin.
Nyt olen raskauden kanssa vasta ihan alussa 5+5, saa nähdä pääseekö maaliin asti.

Kannattaa kysellä niitä tasoittavia, mulla itellä meni ihan totaalinen hermo loppuajasta kun odottelin ja odottelin et missä ne taas on ja kierrot oli ihan päin peetä.

sama täällä... =( ne on joko alku kuusta tai sitten loppukuusta tai sitten keskellä kuuta, mutta ei ikinä ala samana päivänä kun edelliset!! RASITTAVAA! Olen ihmetellyt sitäkin että miten lie esikoinen sitten tärpännyt, varmaan onnesta ja tuurista! :heart: Mutta vauvakuume olis kova taas....

Yhteistyössä