epäonnistunut luuseri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eevastiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eevastiina"

Vieras
Tunnen olevani epäonnistunut ihminen, parisuhde purkautui ja sain koulutuksellani vain osa-aikaisen työpaikan melko helpohkossa hommassa...masentavaa...hain kyllä muutakin työtä mutta niihin ei valittu...ja harmittaa sekin että saan taas huomata kuinka olen tilanteessa ettei suhde kestänytkään...huoh..

Noh, (osa-aikainen) työ auttaa sua saamaan työtä jatkossa ja saat arvokasta työkokemusta. Sinulla sentään on työ, sehän on jo jotakin, vai mitä. :)

Purkautunut parisuhde taas tuo sulle hienon tilaisuuden oppia itsestäsi ja kasvaa ihmisenä. Seuraavalla kerralla olet taas viisaampi ja ehkä osaat löytää sulle sopivamman miehenkin.

Paljon voimia ja hyvää mieltä sinulle! Et ole epäonnistunut!

Samansuuntaisia perjantai fiiliksiä. Tosin itse olen syystä tai toisesta jäänyt yksin uudella kotipaikalla. Kun muutin sain ihan hyviä kamuja, mutta lasten jälkeen jäin yksin, enkä tiedä miten pääsisin takaisin joukkoihin. Miehestä ei ole apua, kun hänellä omat ongelmansa.
Elämä on julma, eikä oota hitaampaa.

Mulla ihan vastaavat tunnelmat, työ osa-aikaista ja työpaikka jokseenkin epämiellyttävä itse työstä kyllä tykkään, mut stressaa työpaikkailmapiiri. miehen kanssa erottiin pari kuukautta sitten, mutta siinä yllättävää että pystytään ihan kavereina olemaan, ilmeisesti ei miehellekään jäänyt katkeruutta vaikka ero oli lopppu peleissä minusta lähtoisin, mutta tunnen olevani totaalisen yksin.

Kaikki on itsestä kiinni, haluaako nähdä sitä valoa tunnelin päässä vai ei... Ainoastaan itse voi itsensä rypemästä nostaa.

Elämä on se aika jolloin ihminen voi tehdä itsensä onnelliseksi, silloin kun tajuaa ettei oman onnen tule olla riippuvainen ympäristöstä tai materiasta niin no, minä kun tajusin tämän niin olen itseasiassa tosi helpottunut ja pikkuisen vapaampi ahdistuksesta.

Uskokaa pois, mun tilanne ei todellakaan ole hyvä. Välillä pelkäänkin että kompastun, mutta jos niin käy niin onneksi minulla on minut nostamassa minut ylös :D