Epäonnistunut hiusväri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milja

Vieras
Tulin juuri kampaajalta. Väri on ihan jees, mutta tylsä ja asteen liian tumma. Huuhdoin tukan sitruunalla, jolloin turha sinisyys/harmaus katosi... maantienvärinen tämä kuitenkin on. Luonnollista tässä hainkin, mutta olisi kiva, jos väri olisi hieman raikkaampi. Nyt on tunkkainen olo. Mitä kannattaisi tehdä: tehdä värinpoisto ja laittaa uusi sävy päälle vai marssia kampaajalle ja pyytää pää täyteen vaaleita raitoja? Muita ideoita? Jos raidat, niin minkälaisia raitoja kannattaa pyytää, että näyttäisi luonnolliselta?

jos odottaisit viikon tai kaksi, näin hiukset kestävät paremmin uutta käsittelyä. jotain kultaisia, ei ihan blondeja raitoja vaan ehkä kuparin sävyisiä raitoja. voihan ottaa kahtakin sävyä raitoihin.

Minä ehdottaisin samaa kuin Marjanah, eli odottaisit pari viikkoa ja sitten raitoja. Värinpoistoa en suosittele, koska tulos voisi hyvinkin olla oranssi ja sitä oranssia on aika vaikea saada kylmemmäksi ja sen päälle ei välttämättä värjäys toivotulla värillä onnistu. Vaaleita raitoja, (riippuen tietysti minkä värinen on nyt) mutta jos sävy on kylmä, en välttämättä lämmintä laittaisi raitoihinkaan.

väri taittaa tuhkaan. tyviväri on tummanvaalea, latvat astetta vaaleampaa tuhkaa. Päälle laitettiin pientä raitaa, muttei riittävästi. Väri on ihan elävä, mutta olisi saanut olla vaaleampi/raikkaampi. Voisi auttaa jo paljon, jos raitaa saisi otsatukkaan ja kasvojen ympärille.

Tarvitsen kipeästi apua :(
Kävin eilen hairstoressa värjäämässä yli olkapäiden olevani ruskeat hiukset. Tarkoituksena oli värjätä tummemmaksi, mutta ei mustaksi.
Lopputuloksena sain täysin mustat hiukset jotka näyttää välillä harmailta tai siniseltä. Ylihuomenna on sukujuhlat ja parin viikon päästä omat rippijuhlat... Ei yhtään pahempaan saumaan tämä hiustenvärjäys voinut osua.
Voinko siis pyytää minkäänlaista korvausta vai onko minun totuteltava tähän?
Minua jotenki hävettäisi mennä paikanpäälle koska ei kampaaja varsinaisesti mokannut, saatoin itse valita vain liian tumman värin. Muttakun sanoin että tummanruskea, ei musta.. :((( jelpatkaa pliis

Yhteistyössä