epäilyttävää miehen käytösessä(kö)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amanda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amanda

Vieras
mua vähän ihmetyttää mun mies..
mies oli viikon reissulla ruotsissa kahden kaverinsa kanssa. eikä ole oikein koskaan ollut mitenkään sellainen että tykkäisi jutella ja olla tosi lähellä mua kauan aikaa. mutta nyt kun mies tuli kotiin se oli aivan yli ihana, se oli koko ajan mun kanssa koko ajan pussaili ja halaili ja halus koko ajan maata mun vieressä sängyllä. eilen kun olin jo mennyt nukkumaan mies tuli viereeni ja halaili oikein rutistaen ja päästi muutaman kyyneleenkin.. kysyin aamulla iktitkö sä yöllä niin sanoi että joo kun oli niin sua ikävä.
muta nyt rupes mun päässäni kaikenmoiset ajatukset lentelemään, mitä jos mies on tehnyt jotakin "väärää" mua kohtaan tuoll reissulla ja siksi on näin ns.koko ajan kiinni mussa.
on siis enneminkin tehnyt näitä reissuja ja enintään on silloinkin mennyt 5päivää eiö ole ikinä näin kovasti ikävöinyt mua..

Minä kysyisin varmaan suoraan syytä moiseen, jos se hänellä ei ole kerran ollut tapana. Kieltämättä mielessä kävisi, että mies pelkää minut menettävänsä typeryyksiensä tähden. Mutta kai olen näissä asioissa hiukan pessimistinen. Voipikoolla voi olla hyvinkin oikeassa.

Kun mä petin avomiestäni aikoinaan, niin olin erittäin kiltti ja hellä häntä kohtaan.
Ja ystäväni kertoi, että kun hänen miehellään oli toinen nainen (mistä hän ei tietenkään vielä silloin tiennyt) niin mies oli huomaavaisempi & hellempi kuin koskaan ennen, ja seksielämä kukoisti.
Omien kokemusteni perusteella mun hälytyskellot saattaisi alkaa soimaan. Mutta ehkä sun mies tosiaan vaan ikävöi sua reissulla, ja totesi olevansa onnekas kun hänellä on niin ihana vaimo =)

Mulla on aika ajoin, että tekee mieli olla miehen kimpussa koko ajan. Helliä häntä kaikin keinoin. Toisinaan taas en jaksa liiallista läheisyyttä ja hakeudun mielummin omaan rauhaan. Enkä ole ikinä pettänyt. JOskus vaan tajuaa kuinka ihana mies mulla on, etenki reissun jälkeen. Sitten joskus vaan väsyy yltiö määräiseen hellyyteen ja haluaa hengähtää.

Itellä tuli kyllä ekana mieleen että on käynyt vieraissa siellä reissullaan... :/ Yrittää nyt halia ja helliä sua että saa sitten sanoa kun kiinni jää että "huomasithan sä kuitenkin miten kaduin kun niin kiltti olin sulle" tms... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Itellä tuli kyllä ekana mieleen että on käynyt vieraissa siellä reissullaan... :/ Yrittää nyt halia ja helliä sua että saa sitten sanoa kun kiinni jää että "huomasithan sä kuitenkin miten kaduin kun niin kiltti olin sulle" tms... :headwall:

Sama tuli mieleen...