epäilen yhtä palstalaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no ei se minulta ole mistään pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no ei se minulta ole mistään pois

Vieras
että vedättää täällä naisia mennen tullen sata nolla ja naiset aivan lääpällään. Olevinaan todistelee olemassa oloaan kun joku toinen musta nikki ilmoittaa että on hänet tavannut. Tämä toinen musta nikki sattuu vaan olemaan tämän palstalaisen oma luoma nikki

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Kukas se semmonen palstalainen on? Kerro ihmeessä, etten minäkin lankea hänen ansaansa. :'( ;)

en vielä paljasta kun en ole täysin varma. epäily on kova sillä olen kiinnittänyt huomioni että moneen seikkaan jotka puhuvat epäilyjeni puolesta. Ja itse asiassa tämä palstalainen puhui itsensä pussiin mikä paljasti jutun että onkin itse nais nikin takana. Mutta kerään lisää "todisteita"

vaikka ei tuolle varmaan mitään mahda?

Musta tollanen epäileminen on ihan turhaa. Jos joku on noin hullu että huijaa täällä ihmisiä, niin antaa olla :) Mitäs me sille voidaan. Enkä oikeesti usko, että joku kuluttaisi täällä aikaa perheestään tarinoita keksimiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
samaa on joku joskus väittänyt ihan vakavissaan :laugh:
Aika pelottava ajatus. Ei muuten, mutta kysymys kuuluu: kuka oli autonratissa? Ei mulla ole ajokorttia :o Oliko sivupersoonani ratissa ja kuinka usein olen auton kanssa liikenteessä tietämättäni?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
samaa on joku joskus väittänyt ihan vakavissaan :laugh:
Aika pelottava ajatus. Ei muuten, mutta kysymys kuuluu: kuka oli autonratissa? Ei mulla ole ajokorttia :o Oliko sivupersoonani ratissa ja kuinka usein olen auton kanssa liikenteessä tietämättäni?

tästälähtien laitat itses kinni jollain kun menet nukkumaan, ei kannata paljoa ajella kortittomana :o

Ei ole ap:lla asiat hyvin omassa elämässä jos pitää noin kovasti miettiä netin virtuaalipersoonia. Ehkä se kuuluisan oman elämän hankkiminen olisi terveellisen vaihtoehto.

Yhteistyössä