H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo... Aina se sama virhe - ei malteta olla lisäämättä uusia yksityiskohtia, ja tarinasta katoaa uskottavuus ja johdonmukaisuus.
Ja tosiaan, ei taida olla mikään järjen jättiläinen se "poliisituttukaan", kun pyytää kuvailemaan ulkonäköä jne., vaikka tyypin nimi on tiedossa.
samaa mieltä venakon kanssa. jätkällä on vintillä rakennevikaa. naisviha on kova, ja ainakin tyyppi leikkii ajatuksella, että treffikumppani voisi ehkä oikeastikin pudota. ja flirttailee asian kanssa. varmasti myös nauttii naisen pelottelemisesta, ja ap vei asiasta ilon osoittamalla rohkeutta ja oveluutta. luulenpa myös että nainen toimi vaistomaisesti oikein, kun ei näyttänyt pelkoaan.
mutta yhtä hyvin kysymys voi olla alkavasta sarjamurhaajasta. eivät ne kai yleensä tappamaan ala suoraan, vaan harrastus vaatii kypsyttelyä ja harjoittelua. kaikki psykopaatit eivät ole murhaajia, ja impulssien toteuttamistarpeessa on varmasti eroja. varmaankin jokaista sarjamurhaajaa kohti on useampi joka mieluusti olisi sitä ellei olisi liian laiska ja mukavuudenhaluinen. toivottavasti ap törmäsi laiskuriin eikä tulevaisuuden tähteen.
eikö ole kuitenkin selvää, että poliisille voisi olla hyvä vihjaista, vaikka miten epäilyttäisi? voisin kuvitella, että et ollut ensimmäinen joka lintutorniin hassutetaan, ja seuraava tönäisy saattaa olla astetta voimakkaampi.
Hitto kun en saa mieleeni, mistä leffasta tuo ap:n kertoma tilanne on. Muistaako joku?
tällänen leffahan on mutta se mies pudottaa jostain pilvenpiirtäjän näköalapaikasta sen naisen.
Mie oon tätä aina noudattanut, siis kaikissa nettituttavuuksissa: palstan naisiakin olen nähnyt vain ravinteleissa.Kerran rikoin tätä sääntöä vastaan ja meidät vihitään torstaina.
HÄÄH, kenen kanssa!
Joo... Aina se sama virhe - ei malteta olla lisäämättä uusia yksityiskohtia, ja tarinasta katoaa uskottavuus ja johdonmukaisuus.
Ja tosiaan, ei taida olla mikään järjen jättiläinen se "poliisituttukaan", kun pyytää kuvailemaan ulkonäköä jne., vaikka tyypin nimi on tiedossa.
Kyllä poliisi hyvinkin voi pyytää ulkonäkökuvauksia vaikka olisi nimi tiedossa.
Mie oon tätä aina noudattanut, siis kaikissa nettituttavuuksissa: palstan naisiakin olen nähnyt vain ravinteleissa.Kerran rikoin tätä sääntöä vastaan ja meidät vihitään torstaina.
Nimenomaan. Jos mies on vaikka ahdistellut naisia esittäytymättä ensin, niin eihän niillä naisilla ole poliisille ilmoittaa kuin tuntomerkit.![]()
Kyllä poliisi hyvinkin voi pyytää ulkonäkökuvauksia vaikka olisi nimi tiedossa.
Puhelimessa esimerkiksi. Tai jos ei ole kuvaa olemassa. Ja onhan se tuntomerkkien antamista sekin, jos kuvan näyttää.
Niin, harvemmin esim. stalkkereista suoralta kädeltä nimi tiedetään.![]()