miestäni yritettiin iskeä ruokakaupassa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapeesee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23501013]Mun kaveripiirissä on oikeastaan vain ja ainoastaan miehiä, jotka haluavat tavallisen naapurintytön näköisen naisen eikä mitään mallinkroppaista- ja kasvoista naista. Heidän mielestään söpöys ja luonnollisuus on kaunista. Yksi erittäin hyvä miespuolinen ystäväni tunnusti senkin, ettei pidä lainkaan pitkistä sääristä. Hän tykkää tavanomaisesta suomalaisen naisen kropasta lyhyine koipineen. Enkä mä osaa edes kuvitella mun miespuolisia ystäviä seurustelemassa mallipimujen (mallin näköisten pimujen) kanssa. Se ei ole kaikkien kauneusihanne, naisihanne eikä tavoite. Kyse ei ole helppoudesta tai vaikeudesta. Vaan puhtaasti makuasiasta.[/QUOTE]

Niin tottakai nämä on makuasioita. Mutta sitä lähinnä ihmettelin kun varmasti jokaisen tuttavapiirissä on nainen/naisia jotka saavat baareissa ollessaan aina kauhean härskejä ehdotuksia. Ja he jopa ottavat ne imarteluna kun mies muka näkee vain hänet... Olen sitä mieltä että naisen heikko itsetunto näkyy olemuksesta ja ehkä he pukeutuvat paljastavammin kuin muut naiset. Samaa kategoriaa ovat juuri nämä aiemmin mainitsemani koputtelijat. Tää juttu ei periaatteessa liity tähän ketjuun mitenkään mut mua ihan henk.koht. kiinnostaa ymmärtääkö kukaan mitä ajan takaa? Kun jotkut saavat niitä härskejä ehdotuksia kokoajan ja jotkut (jotka vastaavat yleistä kauneusihannetta) saavat olla suht rauhassa tai korkeintaan saavat asiallisia lähestymisyrityksiä miehiltä. Toisin sanoen ymmärtävätkö miehet paremmin "oman tasonsa" ja jättävät upean naisen rauhaan kun taas epätoivoinen nainen tekee älyttömiä vetoja, kuten nyt tuossa ap:n esimerkissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23497820:
Tää on kyllä aika ilkeästi sanottu mut sanonpa nyt kuitenkin kun ei täällä kukaan tunne mua oikeesti. Eli mulla on paljon kavereita jotka ovat malleja ja heidän kanssaan kun biletetään niin saadaan oikeasti olla rauhassa. Tottakai silloin tällöin joku tulee heittämään läppää mut itse örvelöitä sattuu tielle aika vähän. Sitten pari kaveriani ovat ns. hieman huolettomampia ja harrastavat paljon yhden illan juttuja. Heidän kanssaan kun käy ulkona niin voi herranjestas sitä häiriköiden määrää! Ja nämä ystäväni (vaikka luonteen perusteella ovatkin ihania) eivät ole ihan sieltä kauneimmasta päästä. Ja kaveripiirissäni on todella paljon miehiä, sanotaanko että puolet lähipiiristäni koostuu miehistä. Ja sinkku-ja opiskeluaikana tuli paljonkin käytyä jos jonkinmoisella kokoonpanolla baareissa. Kundit sitten ihan suoraan sanoivat että todella kaunista tyttöä ei niin vaan lähestytäkään vaan siihen oikeasti nähdään vaivaa, mutta sitten näitä helppoja nakkeja mennään jututtamaan kun halutaan pelata varman päälle.

No, en tiiä, oliko tuo nyt varsinaisesti ilkeätä. Mutta noin pinnallisten, yksinkertaisten poikien mielipiteistä en paljoa piittaa. Näkevät vaivaa todella kauniin tytön takia =D
Mitähän vaivaa ne näkee, ostavat huuooh vaikkapa ruusun tai ehkä käyvät laittamassa pumpulia housuihin?

Ja ei kaikkien mielestä samat ihmiset ole kauniita. Äh, varmaan ihan turhaa selostaa. Tämähän on kaikille itsestään selvää. Se vanha klisee, kauneus on katsojan silmissä.

Tää menee nyt kyl aika ot, mut mun mielestä tosi kumma ilmaisu tuo 'tää mies on varattu' tms. eli toi varattu-sana. Vähän kuin 'tää istumapaikka on jo varattu', siis ihan kuin sen jotenkin... omistaisi tai jotain :D

[QUOTE="hih";23501090]Tää menee nyt kyl aika ot, mut mun mielestä tosi kumma ilmaisu tuo 'tää mies on varattu' tms. eli toi varattu-sana. Vähän kuin 'tää istumapaikka on jo varattu', siis ihan kuin sen jotenkin... omistaisi tai jotain :D[/QUOTE]

Joo vähän kuulostaa omistavalta mut tuskin sillä heitolla mitään pahaa tarkoitetaan, se on vaan tapa. Itse olisin varmaan mennyt ihan pokalla sanomaan väliin "Hei kulta meillähän oli kiire kun sun piti ottaa mut rajusti keittiön pöydällä kun päästään kotiin..." Jos siis olisimme kaupassa ilman lapsia :D

[QUOTE="Vieras";23501079]
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23497820:
Tää on kyllä aika ilkeästi sanottu mut sanonpa nyt kuitenkin kun ei täällä kukaan tunne mua oikeesti. Eli mulla on paljon kavereita jotka ovat malleja ja heidän kanssaan kun biletetään niin saadaan oikeasti olla rauhassa. Tottakai silloin tällöin joku tulee heittämään läppää mut itse örvelöitä sattuu tielle aika vähän. Sitten pari kaveriani ovat ns. hieman huolettomampia ja harrastavat paljon yhden illan juttuja. Heidän kanssaan kun käy ulkona niin voi herranjestas sitä häiriköiden määrää! Ja nämä ystäväni (vaikka luonteen perusteella ovatkin ihania) eivät ole ihan sieltä kauneimmasta päästä. Ja kaveripiirissäni on todella paljon miehiä, sanotaanko että puolet lähipiiristäni koostuu miehistä. Ja sinkku-ja opiskeluaikana tuli paljonkin käytyä jos jonkinmoisella kokoonpanolla baareissa. Kundit sitten ihan suoraan sanoivat että todella kaunista tyttöä ei niin vaan lähestytäkään vaan siihen oikeasti nähdään vaivaa, mutta sitten näitä helppoja nakkeja mennään jututtamaan kun halutaan pelata varman päälle.

No, en tiiä, oliko tuo nyt varsinaisesti ilkeätä. Mutta noin pinnallisten, yksinkertaisten poikien mielipiteistä en paljoa piittaa. Näkevät vaivaa todella kauniin tytön takia =D
Mitähän vaivaa ne näkee, ostavat huuooh vaikkapa ruusun tai ehkä käyvät laittamassa pumpulia housuihin?

Ja ei kaikkien mielestä samat ihmiset ole kauniita. Äh, varmaan ihan turhaa selostaa. Tämähän on kaikille itsestään selvää. Se vanha klisee, kauneus on katsojan silmissä.

Niin makuja on erilaisia. Mutta yleisesti ottaen varmasti jokainen pitää kauniimpana ja ihanteellisenä enemmän vaikkapa Eva Longoriaa kuin Kauniiden ja rohkeiden Stephanieta (ei tullut ketään muuta mieleen). Ja tarkoitinkin etteivät tietyt sinkkumiehet, kun ovat vain hauskaa pitämässä, aina jaksa nähdä vaivaa joten sikseivät lähesty sitä baarin kauneinta naista joka ei välttämättä niin helpolla mukaan lähdekään vaan lähestyvät sitten sitä baarin helpointa naista. Mutta tietysti ihastumisia tapahtuu ja silloinhan toimitaan eikä meinata :)

Aapee palas langoille :) Epäilijöille tiedoksi, että miehelläni ei todellakaan ole mitään sutinaa tän naisen kanssa (siis oikeesti se nainen on viimeisen päälle pubiruusu) ja on se kuulema muitakin miehiä lähestynyt ihan yhtä kummallisissa tilanteissa (kuten perheitten pilkkikisoissa :D ).
On mun mies komea, mutta tuskin se sen takia sitä on lähestynyt, kunhan on kokeillut :D Mieheni on kyllä ystävällinen kaikille, että voihan siitä "signaaleja" lukea, jos haluaa :)
Ja tosiaan sotkamosta on kyse :D

Hmm, harmi ku en oo alkuperäinen sotkamolainen niin en tunne kaikkia pubiruusuja, yks on kyllä mielessä mutta en mä usko että silläkään olis niin paljon pokkaa että kaupassa pokaa toisten miehiä, vaikka onkin aika erikoinen persoona.. :D Ja semmonen jolla on varmaan joka viikonloppu joku kissatappelu kantiksessa, joko hänen mies on viety tai hän vieny jonkun toisen miehen..

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23496731:
Jep. Ikkunaan koputtelevia naisia on joskus jonoksi asti jos ehtivät päivystelemään baarien sulkemisen aikoihin. Tosin kyllä niihin ikkunoihin koputtelee miehetkin kun haluavat tulla kertomaan vitsejään :D

Kuuluu varmaan samaan kastiin monen muun kanssa, käy vetelemässä muita naisia välillä. Se on niin yleistä tossa ammatissa, akat vaan ei meidän Jani, ei :D

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23501049:
Niin tottakai nämä on makuasioita. Mutta sitä lähinnä ihmettelin kun varmasti jokaisen tuttavapiirissä on nainen/naisia jotka saavat baareissa ollessaan aina kauhean härskejä ehdotuksia. Ja he jopa ottavat ne imarteluna kun mies muka näkee vain hänet... Olen sitä mieltä että naisen heikko itsetunto näkyy olemuksesta ja ehkä he pukeutuvat paljastavammin kuin muut naiset. Samaa kategoriaa ovat juuri nämä aiemmin mainitsemani koputtelijat. Tää juttu ei periaatteessa liity tähän ketjuun mitenkään mut mua ihan henk.koht. kiinnostaa ymmärtääkö kukaan mitä ajan takaa? Kun jotkut saavat niitä härskejä ehdotuksia kokoajan ja jotkut (jotka vastaavat yleistä kauneusihannetta) saavat olla suht rauhassa tai korkeintaan saavat asiallisia lähestymisyrityksiä miehiltä. Toisin sanoen ymmärtävätkö miehet paremmin "oman tasonsa" ja jättävät upean naisen rauhaan kun taas epätoivoinen nainen tekee älyttömiä vetoja, kuten nyt tuossa ap:n esimerkissä.

Periaatteessa ymmärrän mitä ajat takaa. Varmasti tuota tapahtuu pinnallisten ja nuorten miesten keskuudessa.

Mutta korostan silti sitä, että sinun mielestäsi upea rotunainen ei silti edusta kaikkien miesten kauneusihannetta. Sellainen ihminen voi olla jonkun mielestä jopa kylmän ja kolkon oloinen, liian laiha ja luiseva ja edustaa vääriä arvoja-> pinnallisuutta.

Jonkun mielestä sopivasti pyöreä, pehmeäkasvoinen, lyhyt nainen voi olla paljon suloisempi.

Esimerkkinä voin sanoa, että itse en pitäisi lihaksikkaasta pepsodent-hymyn omaavasta jenkkifutarista, joka olisi aina viimosen päälle laittautunut. Tiedostan että hän on jossain määrin komea, mutta ei yhtään omaan makuuni. Kyse ei ole siitä, etten koe saavani tälläistä miestä vaan ihan siitä etten edes haluaisi.

Kuuluu varmaan samaan kastiin monen muun kanssa, käy vetelemässä muita naisia välillä. Se on niin yleistä tossa ammatissa, akat vaan ei meidän Jani, ei :D

Ai yleistä poliisin ammatissa? Heh :D Se on niin kiva yrittää siel heittää toiselle naiselle "miehes varmasti panee muita" kun tulee itselle jotenkin parempi olo, niinkö?

Mä olen huomannut, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä härskimpiä ehdotuksia saa. Mä oon aikoinani ollut "helppo" enkä turhan tarkka yhdenillan jutuissa, mutta silti miehet olivat kohteliaita ja tunnustelivat maaperää. Suoraa kutsua ei ikinä tainnut tulla vaan tilanne yleensä ajatui sänkyyn.

Mutta tosiaan, viimeksi kun olin ulkona, niin sain kuulla "teille vai meille?" -kysymyksen ja se esitettiin aivan tosissaan!

[QUOTE="vieras";23506587]Mä olen huomannut, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä härskimpiä ehdotuksia saa. Mä oon aikoinani ollut "helppo" enkä turhan tarkka yhdenillan jutuissa, mutta silti miehet olivat kohteliaita ja tunnustelivat maaperää. Suoraa kutsua ei ikinä tainnut tulla vaan tilanne yleensä ajatui sänkyyn.

Mutta tosiaan, viimeksi kun olin ulkona, niin sain kuulla "teille vai meille?" -kysymyksen ja se esitettiin aivan tosissaan![/QUOTE]

Varmaan noi ehdotusten tasotkin riippuu vähän paikasta. Huomasin tuossa yks kerta kun kävin pitkästä aikaa landella, eräällä pikkukylällä jossa kaikki tuntevat toisensa ainakin kasvoilta. Olin ihan ihmeissäni kun tanssin paikallisen kaverini kanssa ja mun ympärillä oli ihan oikeasti kunnon kukkotanssit. En saanut tuona iltana hetken rauhaa, mikä huvitti mua ihan älyttömästi. Ei kukaan kyllä mitään härskejä ehdottanut mutta he vain halusivat tanssia kanssani. Kaverini sanoikin että heidän kylällään on harvinaista että nainen ihan aidosti revittelee tanssilattialla, he vain yleensä tanssivat ringissä porukalla laukkujensa ympärillä joka on mulle taas ihan outo käsite. Stadissa kun tottunut siihen että tanssitaan pöydillä ja bailataan täysillä :)

[QUOTE="hohhoijaa";23495507]no on teillä hyvän näköisiä äijiä.. kumma että ne on niin impotenttejä (tai te niin rumia) että ette ole justt harrastamassa hurjaa seksiä. voi äiti ja kristusjeesus...[/QUOTE]

Siis hä????? Ootko tosissas, vai kade??? Kaikki hyvännäköiset ei teekkään muuta kun harrasta seksiä, päivät pitkät! Eivät käy töissä, harrasta, sairasta yms. Aina vaan jörnimässä...

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23501049:

Vastaankohan minäkin sitten yleistä kauneusihannetta kun kukaan ei koskaan lähesty? :D Tosin en baareissa käykään.. Tai sit oon sieltä toisesta ääripäästä. :ashamed:
No joo, mut kyl mä tajuun sun pointin.

[QUOTE="vieras";23501914] ---

Esimerkkinä voin sanoa, että itse en pitäisi lihaksikkaasta pepsodent-hymyn omaavasta jenkkifutarista, joka olisi aina viimosen päälle laittautunut. Tiedostan että hän on jossain määrin komea, mutta ei yhtään omaan makuuni. Kyse ei ole siitä, etten koe saavani tälläistä miestä vaan ihan siitä etten edes haluaisi.[/QUOTE]

No eikös se ole ihan tieteellisesti todettu, että ihmiset lähestyy oman tasoisiaan? Sanotaan, että se on makuasia, mutta ehkä se onkin vaan biologiaa/kemiaa. :P

[QUOTE="Mea";23508533]No eikös se ole ihan tieteellisesti todettu, että ihmiset lähestyy oman tasoisiaan? Sanotaan, että se on makuasia, mutta ehkä se onkin vaan biologiaa/kemiaa. :P[/QUOTE]

Niin jospa se onkin vaan ihan luonnollinen juttu :) Ja sit jotkut humalassa menettävät suhteellisuuden tajun ja yrittävät iskeä hieman eri sarjassa painivaa ihmistä :D

tuttavaperheen mies yritettiin iskeä, kun oli perheensä kanssa Hesen leikkipaikass:) Joku yh oli ehdottanut tapaamista. Hyviä nauruja on kyllä saatu tapauksen tiimoilta. Ja siis täysin tavis 30v perheenisä kyseessä.

Yhteistyössä