Epäilen, että mut yritettiin tappaa treffeillä. Mitä tekisin?

• Viestiketjun aloittaja "Neiti"
  • Ensimmäinen viesti
"Neiti"
Mä olen oikeasti todella peloissani. Tämä ei ole provo ja jos joku sellaiseksi luulee, niin voi jättää sanomatta ja mennä pois. Ei ole nyt oikeasti energiaa ylimääräiseen.

Lyhyesti:
Tutustuin sellaiseen "tutun tutun tuttuun" mieheen yksissä juhlissa. Sen jälkeen ollaan facebookissa juteltu paljon. Mies on mun mielestä tosi komea, ihan normaalia elämää elävä kolmekymppinen.
Kaikin puolin on vaikuttanut mukavalta ja kehunut mua tosi paljon mm. kauniiksi, söpöksi, äälykkääksi jne.
Eilen sitten sovittiin treffit illaksi, kun molemmilla oli tänään vapaapäivä.
Mies ei halunnut mihinkään perinteisille kahvilatreffeille, vaan ajelulle ja jonnekkin lintutornille.
Ajeltiin siinä sitten autolla hetki ja mentiin johonkin hornan kuuseen käveleskeleen. Siis keskelle ei mitään. Paikassa oli paljon sellaisia hiekkamonttuja ja ehkä varmaan käy kalastajia joskus. Sielä oli sellanen todella korkea lintutorni, jonne sitten kiivettiin. Miehellä oli kiikarit mukana ja siinä katseltiin ja ihmeteltiin.
Sitten alkoi molempien tahdosta sellainen teinihempeily ja siihen asti olikin ihanaa. Mies nosti mut siihen reunalle istumaan ja pusutteli samalla. Yhtäkkiä mies ihan selvästi yritti tönäistä mut siitä alas. Oltiin siis korkealla lintutornissa. Mä olen kyllä aika varma, etten mä kuvittele, koska siis mies aivan selvästi tönäisi mua. Oli kyllä suojelus matkassa, koska mä just satuin pitämään ihan kuin vahingossa kaksin käsin sellaisesta lankusta kiinni. Säikähdin ihan tosissani ja tulin alas. Mies vähän naureskeli ja sanoi, että "ootpas sä säikky typy".
Mä menin ihan paniikkiin ja ajattelin, että kaikkein paras jos nyt käyttäydyn ihan normaalisti ja jatkan mihin jäätiin, koska mua oikeesti pelotti.
Mies toi mut kyllä kotiin ja mä kiitin treffeista ja sanoin, että oli tosi kivaa. Mä siis pelkästin tosi kovaa ja halusin esittää niin normaalia kun voin.

Illalla silti tuli mulle viesti kännykkään " ajattele jos oisit tippunut......"
Mä vastasin sitten "juuh..onneksi en tippunut. Kiitos vielä kivasta illasta" ja mies vastas näin "hahahaha".

Mitä mä siis oikeasti nyt teen? Mä mietin, että turha mun on soittaa mihinkään ja ilmoittaa mitään, koska millä m mitään todistan.

"Neiti"
Ja siis jälkeenpäin kun mietin ton miehen käytöstä, niin ei se ehkä niin normaalia olekkaan. Mies siis ehkä kehui ja imarteli mua normaalia paljon enemmän ja ehkä osa sen jutuista oli vähän korkealentoisia.

"justiina"
eipä kuulosta mies järin tervejärkiseltä, aluksi vielä ajattelin, että on lintutornilla pelleilly, mutta nuo viestit, varsinki viimeinen ei kerro, et järkeä olisi ukolla päässä.

En tekisi mitää juttua eteenpäin, mutta en kyllä jatkaisi miehenkää tapaamista. Antaisin sen kasvaa aikuseks omassa rauhassa.

"Neiti"
Mä en tiedä onko mun parempi nyt viestitellä esim. niitä näitä miehen kanssa? Pelkään, että jos laitan nyt kaikki välit poikki, niin mies arvaa sen, että mä tajusin mitä oli tekeillä. Mä ite jotenkin ajattelen, että pitäisi laittaa pari päivää jotain "no mitäs oot tänään puuhallut" viestejä, ettei se mies tajua, että mä tajuan. Siis jos ymmärrätte..

"huh"
Hyi, älä enää pidä mitään yhteyttä häneen. Nuo jälkeenpäin tulleet tekstarit on minusta outoja ja kielii siitä, ettet täysin ole ainakaan voinut tapahtunutta kuvitella. Ei ole normaalia naureskella tollaselle asialle jälkikäteen.

"Neiti"
Joo mies toi mut kotiin asti, kun tultiin takaisin. Tietää missä asun. Asun onneksi kerrostalossa ja nuo alaovet on lukossa ja sisään pääsee vain summeria painamalla. Kyllä mies mun numeronkin tietää, on fb-kaverina jne.

..
Kuulostaa kyl aika pelottavalta.:/ Varsinkin kun vielä laittaa tollasen viestin. Kyl mä saattaisin ilmottaa poliisille tai ainakin kysyä, mitä mieltä he ovat tuosta tilanteesta. Mistäs sitä tietää mitä muuta se mies on yrittänyt tai milloin jopa onnistuu. Hyi että.

Kaikki viestittelyt jemmaan jatkoa varten ja mä kyllä ehkä jatkaisin vielä FB tai tekstiviestittelyä ihan nähdäkseni onko kaveri todella niin pimeä ja jos saisin lisää vastaavia hälyttäviä viestejä niin heti poliisille. Tapaamaan en suostuisi enää!

[QUOTE="Neiti";26430203]Mä en tiedä onko mun parempi nyt viestitellä esim. niitä näitä miehen kanssa? Pelkään, että jos laitan nyt kaikki välit poikki, niin mies arvaa sen, että mä tajusin mitä oli tekeillä. Mä ite jotenkin ajattelen, että pitäisi laittaa pari päivää jotain "no mitäs oot tänään puuhallut" viestejä, ettei se mies tajua, että mä tajuan. Siis jos ymmärrätte..[/QUOTE]

En ees miettisi tuollaista. Eiköhän se sen hahhattelu viimeistään viestitä sitä että se ei välitä tajusitko vai et?
Lopettaisin kaiken yhteydenpidon kokonaan. Pelottavan kuuloista.

"Neiti"
[QUOTE="vieras";26430218]Säästä nuo viestit, ilmoitus poliisille.. mieshän on vaarallinen?[/QUOTE]

Mä soitin illalla mun veljelle ja sanoin mitä tapahtui. Oli kyllä samaa mieltä, että säästää viestit. Mä säästänkin viestit kyllä. Puitiin vaan veljen kanssa, että uskookohon poliisi. Mies voi selittää kaiken "vahingolla ja huumorilla" ja mitään ei kuitenkaan lopulta (onneksi) tapahtunut.
Se lintutorni oli KORKEA ja mä en usko, että kukaan normaali edes leikillään sielä pökkii ketän.

Mä kysyin yhdeltä tutulta, joka tietää ton miehen. Sanoi, että vähän erikoinen tyyppi ja saanut joskus potkut töistä, mutta kuulemma kaikinpuolin ihan asiallinen ollut koko ikänsä. Ei siis tuttunut mukaan ikinä sekaantunut mihinkään outoon tms.

"vieras"
mullakin vähän saman tyyppinen kokemus aikoinaan. mies vei just tuollaisille vaarallisille paikoille. tämä muuten sen jälkeen kun tulin raskaaksi tuolle nimenomaiselle tyypille.
jännä yhteensattuma että viime yönä näin unta missä kysyin tältä mieheltä että aijoitko tappaa minut.

Ihan sekopää! Hyi, mä olisin tekemisissä todellakin mahdollisimman vähän. En laittais ite viestiä, mutta jos se laittais niin varmaankin vastailisin jotain asiallisia, ympäripyöreitä. En antais tippaakaan sellasta käsitystä että enää kiinnostaisi, mutten olisi liian tylykään. Toivoisin että miehen mielenkiinto lopahtaa.

"Neiti"
Mä ehkä voisin tosiaan kysyä poliisilta ainakin neuvoa, mitä tekisin. Mitään rikosilmoitusta mun on turha alata tekemään, koska en voi todistaa tuota tönäisemistä. Se tönäs mua ihan selvästi ja voimallakin, se ei ollut mitään pientä viatonta pökkimistä.

"vieras"
Hyi helvetti. Tekisin ilmoituksen tosta tapahtumasta poliisille ja kertoisin ihan niinkuin kerroit tännekin.
Onko sulla se tekstari puhelimessasi vielä? Toi tyyppi voi olla vaarallinen.

kauheaa
Peesaan noita, jotka kehottavat soittamaan poliisille. Eihän tuo nyt normaalia ole ja vitsistä kaukana. Ja yhteydenpito loppuisi tähän paikkaan. Jos tyyppi sua alkaisi vainoamaan (vaikuttaa siltä, että sitä pelkäät mutta voin olla väärässäkin), saat sille lähestymiskiellon ja jos jotakin on jo poliisien tiedossa, se auttaa varmasti lk:n hankkimisessa.

Yhteistyössä