M
maria
Vieras
Olen seurustellut noin vuoden ja kokenut monella tapaa, ettei tämä mies juuri katso tai erityisemmin "himoitse" minua. Nyt sainkin erään riidan päätteeksi kuulla, että seksin aikana hän kuvittelee ajoittain edellisiä kumppaneita, siis fantasioi heistä. Tämä loukkaa minua todella paljon, ja en tiedä miten asian kans pärjään. Minulla on kuitenkin aiemmin ollut mies, joka leperteli, piti minua seksikkäänä ja toi sen esille monin tavoin puhumalla ja koskemalla. Nykyinen mies kertoo näiden ajatusten/ongelmien johtuvan meidän suhteen ongelmista, ja asia korjaantuu jos ongelmat korjaantuu. Olen vain niin loukkaantunut, etten tiedä miten pääsen asian yli...
Ja toisekseen onko se normaalia fantasioida entisistä? Tuntuu kuin mies olisi pettänyt minua. Sinänsä en ihmettele että muistelee entisiä seksisessioita, voin tehdä näin ajoittain itsekin, mutten tuo niitä kahdenkeskisiin hetkiin. Teen sen yksin, jos tarpeen. Muuten seksi meillä on fyysisesti tyydyttävää ja uskoakseni riittävän kokeilevaa.
Ja toisekseen onko se normaalia fantasioida entisistä? Tuntuu kuin mies olisi pettänyt minua. Sinänsä en ihmettele että muistelee entisiä seksisessioita, voin tehdä näin ajoittain itsekin, mutten tuo niitä kahdenkeskisiin hetkiin. Teen sen yksin, jos tarpeen. Muuten seksi meillä on fyysisesti tyydyttävää ja uskoakseni riittävän kokeilevaa.