Entisistä fantasiointi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maria

Vieras
Olen seurustellut noin vuoden ja kokenut monella tapaa, ettei tämä mies juuri katso tai erityisemmin "himoitse" minua. Nyt sainkin erään riidan päätteeksi kuulla, että seksin aikana hän kuvittelee ajoittain edellisiä kumppaneita, siis fantasioi heistä. Tämä loukkaa minua todella paljon, ja en tiedä miten asian kans pärjään. Minulla on kuitenkin aiemmin ollut mies, joka leperteli, piti minua seksikkäänä ja toi sen esille monin tavoin puhumalla ja koskemalla. Nykyinen mies kertoo näiden ajatusten/ongelmien johtuvan meidän suhteen ongelmista, ja asia korjaantuu jos ongelmat korjaantuu. Olen vain niin loukkaantunut, etten tiedä miten pääsen asian yli...

Ja toisekseen onko se normaalia fantasioida entisistä? Tuntuu kuin mies olisi pettänyt minua. Sinänsä en ihmettele että muistelee entisiä seksisessioita, voin tehdä näin ajoittain itsekin, mutten tuo niitä kahdenkeskisiin hetkiin. Teen sen yksin, jos tarpeen. Muuten seksi meillä on fyysisesti tyydyttävää ja uskoakseni riittävän kokeilevaa.

onko se normaalia fantasioida entisistä?
No mikä nyt on normaalia tai "normaalia." Ihmiskehon suurin erogeeninen elin on aivot, ja kaikessa seksin harrastamisessa on mukana tietty fantasian taso, halusi sitä tai ei. Ja se mikä itse kutakin nautituttaa on sataprosenttisesti yksityinen ja subjektiivinen asia. Entisten muistelu voi olla ihan yhtä tärkeä fantasian kohde kuin mikä tahansa muu asia. On meinaan niitä pahempiakin juttuja, mutta niin kauan kun ne pysyvät pään sisällä ne eivät voi vahingoittaa ketään.

Hyvin usein pariskunnat saattavat paljastaa toisilleen omia fantasioitaan. Omien kokemusten ja havaintojeni perusteella tästä ei ole juuri koskaan seurannut mitään hyvää. Kun fantasia pääsee ns. vapaaksi, se muuttuu konkreettiseksi asiaksi, ja silloin syntyvät tällaiset mustasukkaisuuselementit, jotka pilaavat seksin lopullisesti.

Viimeksi muokattu:
Ja toisekseen onko se normaalia fantasioida entisistä? Tuntuu kuin mies olisi pettänyt minua. Sinänsä en ihmettele että muistelee entisiä seksisessioita, voin tehdä näin ajoittain itsekin, mutten tuo niitä kahdenkeskisiin hetkiin. Teen sen yksin, jos tarpeen. Muuten seksi meillä on fyysisesti tyydyttävää ja uskoakseni riittävän kokeilevaa.

Mielestäni on ihan normaalia, eikä ajatukset ole voi olla pettämistä.
Eihän sitä voi edes itse kontrolloida, mitä milloinkin mieleen putkahtaa, vaikka sattuisikin olemaan yhteinen intiimihetki.
Mutta oli erittäin tyhmää ja loukkaavaa mieheltä mennä kertomaan noista fantasioista sinulle.
Ei varmaan mieskään pitäisi jos kertoisit hänelle ajattelevasi isokaluisempaa exääsi rakastellessanne. Taitais miehelläkin silloin lerpahtaa...

Viimeksi muokattu:
Kiitokset vastauksista. Yritän sitten ajatella ettei ne fantasiat ole pahoja. Olen vain itse ollut tarkka, etten päästä edes ajatuksiin "tuttuja" ollessamme kahden. Ja se kertominen oli tarkoitettu loukkaamaan, ja hyvin on toiminut : ( Pitää nyt vain jotenkin päästää ajatuksesta irti, eikä antaa pilata liikaa.

Hetkinen, siis miten mies voi päästää suustaan tuollaista? Eihä se kunnioita sinua yhtään hiukkaa vaan lakaisee sinut noiden entisten alle.
Älä hyvä nainen alennut tommoseen menoon. Sinulle on varmasti tarjolla miehiä jotka kunnioittavat sinua ihmisenä. Tuo mies ei sitä tee, ei koskaan, tilanne saattaa vaan pahentua.
Missä on sinun omanarvontuntosi?

Olen seurustellut noin vuoden ja kokenut monella tapaa, ettei tämä mies juuri katso tai erityisemmin "himoitse" minua. Nyt sainkin erään riidan päätteeksi kuulla, että seksin aikana hän kuvittelee ajoittain edellisiä kumppaneita, siis fantasioi heistä. Tämä loukkaa minua todella paljon, ja en tiedä miten asian kans pärjään. Minulla on kuitenkin aiemmin ollut mies, joka leperteli, piti minua seksikkäänä ja toi sen esille monin tavoin puhumalla ja koskemalla. Nykyinen mies kertoo näiden ajatusten/ongelmien johtuvan meidän suhteen ongelmista, ja asia korjaantuu jos ongelmat korjaantuu. Olen vain niin loukkaantunut, etten tiedä miten pääsen asian yli...

Todella ikävää jos kumppanisi edes leikillään vertaa sinua johin entiseen kumppaniin. Olisiko kumppanillasi jotenkin oman arvon pönkitystä taustalla ??? Älä ihmeessä siedä tuollaista.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä