Entisiä/nykyisiä Saarijärveläisiä ?

  • Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti
meillä molemmat on olleet kuolaavia tapauksia. tyttö kuolasi kuukauden ikäisestä melkein tuonne kahden vuoden ikään. paita oli aina viidessä minuutissa ihan märkänä kuolasta, tosi kiva. poika ei ole ollut ihan niin paha onneksi, kuolaa lähinnä kun tekee hampaita.

terkkari sanoi aikanaan että se VOI liittyä puheenkehitykseen jos kuolaa paljon. en tiiä, mutta esikoinen on alkanut vasta nyt puhua suht ymmärrettävästi ja ikää 3v.
 
Nimra
Miten se siihen puheeseen liittyy ? Huonosti vai hyvin ? Ihan pihalla.. :snotty: ja sit on alkanut maiskuttaan noita käsiä :headwall: :headwall: Mä vaan työntelen tuttia, kun helpompi se on siitä vierottaa kuin kädestä :kieh:
 
mä en enää edes muista... mutta jotenkin niin se meni varmaan että jos on heikot lihakset suussa niin ei se puhuminenkaan helppoa ole ja kuolaa valuu. mutta vannomaan en mene, musta se vaan nyt menee niin että puolet vauvoista kuolaa tajuttomasti ja toinen puoli puklaa.

meillä Sinuhe taasen söi nyrkkiään parin kuukauden ikäisenä niin että se meni verille :headwall: oli sitten pakko opettaa tutille vaikka alkuun olin sitä mieltä ettei tuttia. poika kyllä lopetti tutin syömisen ite 5kk iässä - eikä enää tunkenut nyrkkiäkään suuhun. mutta olipa se ilkeän näköinen (ja varmasti tuntuinen) kun pienellä oli kädet ihan kipeinä :/
 
Nimra
Eihän tämä sentäs mikään pelottava ketju ole :saint: Mä vaan tykkään etsiskellä tuttavia, uusiakin niin vähän joka puolelta kun niitä ei montaa ole ja nyt lapsen kanssa tuntuu, että kaipaa sitä aikuisempaakin seuraa :wave: oletkos kauan asunut Saarijärvellä ? Mä asuin elämäni ensimmäiset 17 v ja sitten olen asunut noin 2 v sen jälkeen, kun kävin kouluni Mikkelissä... Nykyään asustan itse Jyväskylässä, mutta tosi usein tulee käytyä Saarijärvellä vanhempieni asuessa siellä ja äitini on yrittäjänä siellä, joten eivät he sieltä mihinkään kyllä muutakaan :snotty: ja isää nyt ei varmaan saa sieltä kun hautaan :LOL:
 
Onhan se nyt vähän pelottavaa selata noita otsikkoja ja löytää sieltä tällainen ketju :D

Saarijärveltä olen ihan kotoisin, muutaman vuoden asuin välillä muualla ja nyt viime kesänä muutin tänne taas. Asuttiin miehen kanssa Helsingissä, mutta kun tulin raskaaksi niin tultiin siihen tulokseen ettei haluta kasvattaa meidän lasta siellä, ja Saarijärvi tuntui parhaalta vaihtoehdolta.

Ollaan näköjään samanikäisiä... Tai itse täytin juuri 28v. Pakko myöntää, että nyt kyllä mietityttää kuka olet :D
 
Nimra
No huomenia :wave:

Täällähän ihan vilkastui tämä liikenne :D Mahtava juttu. Mä olen tosiaan 81 syntynyt ja täytän elokuussa 28 :whistle: Kuten Vuotaraaputin tuumasi niin kolmenkympin kriisi varmaan alkaa hiljalleen lähestyä :eek: :LOL:

Tosi jännä, kun kaikki samassa iässä, että saatetaan ihan hyvin tunteakin :snotty: Pitäiskö mun sitten kertoa kuka olen :saint: Päästää teidät jännityksestä B) Elikkäs mä olen Suvi etunimeltä......haluattekos te vielä jotain muuta tietää :whistle: No, asuin kotosalla ollessa Pajupurolla siis pikku kylä pahasessa =) Kaippa mä voin kertoa sukunimenikin :saint: Reinikka se on. Tosin nykyään on kyllä naimisiin mennessä tullut siihenkin muutosta :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
No huomenia :wave:

Täällähän ihan vilkastui tämä liikenne :D Mahtava juttu. Mä olen tosiaan 81 syntynyt ja täytän elokuussa 28 :whistle: Kuten Vuotaraaputin tuumasi niin kolmenkympin kriisi varmaan alkaa hiljalleen lähestyä :eek: :LOL:

Tosi jännä, kun kaikki samassa iässä, että saatetaan ihan hyvin tunteakin :snotty: Pitäiskö mun sitten kertoa kuka olen :saint: Päästää teidät jännityksestä B) Elikkäs mä olen Suvi etunimeltä......haluattekos te vielä jotain muuta tietää :whistle: No, asuin kotosalla ollessa Pajupurolla siis pikku kylä pahasessa =) Kaippa mä voin kertoa sukunimenikin :saint: Reinikka se on. Tosin nykyään on kyllä naimisiin mennessä tullut siihenkin muutosta :p
Mä asun nykyään pajupurolla...:) M:llä alkaa etunimi..sukunimeä en uskalla kertoa.. :D Sun nimi ei kyllä sano mitään..mutta kasvojen perusteella vois tuntea.:) Naimisiin mentiin me viime kesänä..saatat näiden tietojen perusteella tietää kuka olen ku pajupuro on aika pieni paikka...
 
Nimra
Mutzi en kyllä ihan äkkiä keksi :whistle: :ashamed: Mä en niin paljoo enää tiedä Saarijärven/Pajupuron tapahtumista, vaikka siellä käynkin...

Tässä olen minä: (ja loppu perheeni ) http://irc-galleria.net/view.php?nick=Nimra
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Mutzi en kyllä ihan äkkiä keksi :whistle: :ashamed: Mä en niin paljoo enää tiedä Saarijärven/Pajupuron tapahtumista, vaikka siellä käynkin...

Tässä olen minä: (ja loppu perheeni ) http://irc-galleria.net/view.php?nick=Nimra
Juu ihan tutun näköinen ihminen olet!:) Kyl mä muistan sut yläasteelta. Laitan yv:tä ni kerron nimeni.
 

Yhteistyössä