Entiset suhteet

Tuleeko muilla usein puhetta vanhoista suhteista, meillä vaimo ottaa vähän väliä asian puheeksi ja väittää että mun on muka ollut kivempaa heidän kaa. Mahtaako sellainen loppua koskaan, onko ihan tavallista?
 
Puhutteko te sitten menneisyydestä ollenkaan? Vähän hölmö kysymys, mutta jätätättekö te vaikka kertomatta jostakin matkasta, mitä sinä sillä matkalla koit siksi, että olit siellä toisen ihmisen (joka kuuluu MENNEISYYTEEN) kanssa?
 
No mulla ei ole tapana ollut puhua vanhasta suhteesta mutta mies puhui aluksi yhdestä suhteesta joka kesti peri vuotta. Siihen sitten tuumasin että alanko minäkin kertomaan menneistä suhteistani? Ei tosiaan huvittanut kuunnella, etenkään kun tää miehen ent. alkoi samoihin aikoihin taas ukolle soitella kun me alettiin seurustella. Heidän erosta oli kulunut vuosi ja rapiat
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Puhutteko te sitten menneisyydestä ollenkaan? Vähän hölmö kysymys, mutta jätätättekö te vaikka kertomatta jostakin matkasta, mitä sinä sillä matkalla koit siksi, että olit siellä toisen ihmisen (joka kuuluu MENNEISYYTEEN) kanssa?
no siis voin sanoa tyyliin että olin mallorcalla jampan kanssa mutten rupea selostamaan että ai kun oli kivaa että jamppa oli sellanen ja tällänen ja yms
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Puhutteko te sitten menneisyydestä ollenkaan? Vähän hölmö kysymys, mutta jätätättekö te vaikka kertomatta jostakin matkasta, mitä sinä sillä matkalla koit siksi, että olit siellä toisen ihmisen (joka kuuluu MENNEISYYTEEN) kanssa?
no siis voin sanoa tyyliin että olin mallorcalla jampan kanssa mutten rupea selostamaan että ai kun oli kivaa että jamppa oli sellanen ja tällänen ja yms
En mä sitä tarkoittanut, vaan vaikkapa jos haluaisit kertoa kokemuksesta jotain, mutta jätät vaan mainitsematta sen entisen tyypin? Rakensit sen kanssa vaikka talon, ja sitten myöhemmin kerrot talonrakentamiseen liittyvää asiaa.. selitänkö mä tän jotenkin hankalasti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Puhutteko te sitten menneisyydestä ollenkaan? Vähän hölmö kysymys, mutta jätätättekö te vaikka kertomatta jostakin matkasta, mitä sinä sillä matkalla koit siksi, että olit siellä toisen ihmisen (joka kuuluu MENNEISYYTEEN) kanssa?
Joo, jätin kertomatta... Monta juttua olis tehny mieli kertoa, mutta kun siihen liitty mun ex-mies niin en voinu... Hieman mustasukkanen... Mutta ukkonen sitten saatto paasata yhestä exästään vaikka kuinka...
 
Ei me sellasista suhteista puhuta, mitkä on ollut ennen kuin me on alettu seurustelemaan.. mutta täytyy myöntää, että miehen viime talvinen juttu tulee välillä puheissa esiin.. yleensä silloin kun olen äärettömän vihainen jo valmiiksi.. vaikka sekin on jo menneisyyttä.. :kieh:
 
Maikki
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Ei me sellasista suhteista puhuta, mitkä on ollut ennen kuin me on alettu seurustelemaan.. mutta täytyy myöntää, että miehen viime talvinen juttu tulee välillä puheissa esiin.. yleensä silloin kun olen äärettömän vihainen jo valmiiksi.. vaikka sekin on jo menneisyyttä.. :kieh:
öö anteeksi kun kyselen,oliko se juttu siis teijän suhteen aikana?!

Just meinasin et kohta teen alotuksen miten parhaiten pääsee miehen pettämisestä yli
 
juujuu
Mä huomasin, että joillekkin on kauheen vaikeeta jotkut entiset suhteet -tosin empä itekkään tykkää et kumppani on missään tekemisis entisten hoitojensa kaa.
Tietysti on parempi olla tietämätön kuin tietää kaikki..
 
Matkoista ja sellaisista jutuista kertoilen ilman mitään ongelmia, vaikka ex olisikin ollut kuvioissa mukana. Samoin kerron ihan vapaasti sellaisista jutuista, joista olen selvästi jotain oppinut ja osaan sanoa, etten enää tekisi moista.

Ihan kaikkea en ole kuitenkaan kertonut. Kertomatta olen jättänyt mm. että molemmilla oli jääkaapissa omat ruokansa (yleensä valmispizzaa tms.), johon toinen ei koskenut. Minun pöperöni eivät exälle kelvanneet, koska olivat liian kasvisvoittoisia ja jos ex teki molemmille yhteisesti ruokaa, hän halusi syömisen päätyttyä välittömästi maksun kokkauksesta luonnossa. En ole kertonut sitäkään, että jos exällä oli kavereita kylässä ja puhuin heille, ex alkoi jälkeenpäin kitistä, että pyrin omimaan hänen kavereitaan. Sitäkään en ole kertonut, että ex otti karvaisia lemmikkejä sen jälkeen, kun olin kertonut hänelle, ettei lääkäri suositellut mun allergian vuoksi eläimiä. Näytin nykyiselleni joskus exän kotisivua ja hän oli tavallaan jopa harmissaan siitä, että menin niin hyvän jättämään. (En kuitenkaan nykyisen vuoksi jättänyt exää. Olin siinä välissä vuosia yksin.) Nykyinen mieskään ei ole mitenkään tolkuttoman helppo, joten tästä julman jättäjä-ämmän maineesta on ehkä välillä vähän etuakin. :LOL:

Lisäys: Uskon tavallaan, että jos tapaisin exäni nyt, niin olisi ihan eri mies. Molemmat oli sen suhteen aikana tolkuttoman pentumaisia (vältän sanaa lapsellinen, koska sillä on tällä palstalla yleensä eri merkitys).
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Eipä ne vanhat siihen nykyiseen liity..
Minusta olisi kamalaa, jos olisi sellainen suurempi 'musta laatikko' asioita, joita ei voisi nykyiselle puhua. Se olisi sama asia kuin että nykyinen on ehdollisesti mun kanssa, jos ja vain jos osaan pitää turpani omasta menneisyydestäni kiinni! Mä olen sen verran räpätäti joskus, että merkittävämpää vaikenemista vaativa suhde olisi auttamatta aika epästabiili.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Eipä ne vanhat siihen nykyiseen liity..
Minusta olisi kamalaa, jos olisi sellainen suurempi 'musta laatikko' asioita, joita ei voisi nykyiselle puhua. Se olisi sama asia kuin että nykyinen on ehdollisesti mun kanssa, jos ja vain jos osaan pitää turpani omasta menneisyydestäni kiinni! Mä olen sen verran räpätäti joskus, että merkittävämpää vaikenemista vaativa suhde olisi auttamatta aika epästabiili.
En mä sitä silleen tarkottanu, vaan lähinnä sitä että ei ainakaan koko ajan tartte olla puhumassa. Kyllä meillä kummankin entiset tiedetään, eikä siinä sen enempää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Eipä ne vanhat siihen nykyiseen liity..
Minusta olisi kamalaa, jos olisi sellainen suurempi 'musta laatikko' asioita, joita ei voisi nykyiselle puhua. Se olisi sama asia kuin että nykyinen on ehdollisesti mun kanssa, jos ja vain jos osaan pitää turpani omasta menneisyydestäni kiinni! Mä olen sen verran räpätäti joskus, että merkittävämpää vaikenemista vaativa suhde olisi auttamatta aika epästabiili.
En mä sitä silleen tarkottanu, vaan lähinnä sitä että ei ainakaan koko ajan tartte olla puhumassa. Kyllä meillä kummankin entiset tiedetään, eikä siinä sen enempää.
Koko ajan entisistä puhuminen olisi tosiaan aika outoa! Sellaiseen kyllästyisi varmaan hyvin nopeasti... [ei ole kokemusta, onneksi]


 
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
En mä sitä silleen tarkottanu, vaan lähinnä sitä että ei ainakaan koko ajan tartte olla puhumassa. Kyllä meillä kummankin entiset tiedetään, eikä siinä sen enempää.
Koko ajan entisistä puhuminen olisi tosiaan aika outoa! Sellaiseen kyllästyisi varmaan hyvin nopeasti... [ei ole kokemusta, onneksi]


[/quote]

Se ON outoa.. ja aika.. häiritsevää. Ei omalle kohdalle koskaan oo sattunut, mutta mä tunsin erään pariskunnan joista toinen osapuoli jauhoi aina ja koko ajan puolisonsa kuullen sen exästä joka oli niin ihana ja kuinka hän tahtois taas nähdä sen ja kaikkea. Mä en tajua miten sellasta jaksaa kukaan kuunnella puoliskoltaan :headwall:
*muoks* Ai joo, ja sit sillä on vielä kaikki exältä saadut lahjat ym tallessa ja se niitäkin vähän väliä hypistelee ja pitää niinku kalleinta aarretta :whistle:
 
No saattaa joskus olla jotain puhetta, mutta tuommoinen vertailu on musta mautonta...
Mä sanoisin varmaan, että jos niiden kanssa oli niin paljon kivempaa, niin kantsii varmaan mennä sinne sit täältä ruikuttamasta.... mutta mulla onkin äkkipikainen ja tempperamenttinen luonne... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
No saattaa joskus olla jotain puhetta, mutta tuommoinen vertailu on musta mautonta...
Mun nykyinen mies on avoimesti kertonut entisistä tyttöystävistään, että monilla on ollut isot tissit ja paljastavat paidat. Se on ollut kiintoisaa kuulla enkä ole loukkaantunut. Olen kääntänyt asian niin, että ilmeisesti mulla on sitten joko päässä tai esimerkiksi jalkapohjissa jotain sellaista korvaavaa, että kelpaan paremman puutteessa pussitkin tyhjentämään, vaikka olen lauta/normaali ja liian ujo paljastaviin vaatteisiin. :LOL:

 

Yhteistyössä