Entiset nikit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Chala, vaihdoin just äsken nickin ku ajattelin et vanha niin lyhyt ja huomaamaton, vaihdan sit takas jos alkaa ärsyttää. :) olds ;)

Aika hauska tuo sun uusi nimimerkki! :D

no kiitos, koska mietin sitä varmaan puol päivää ku oon nii huono keksii. Mut hyvä jos on onnistunut!

:)

Mulla meni kans aika kauan, enkä tän parempaan pystynyt. :D

mietit vähän lisää jos saat jonkun neronleimauksen! Monessa paikkaa nickit on lyhyitä ja ytimekkäitä mut täällä voi oikeesti keksii ihan mitä vaan. :)

Jes! Joku kaunis päivä ehkä keksin. (näillä nykyisillä aivoilla ehkä ens vuonna) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Chala, vaihdoin just äsken nickin ku ajattelin et vanha niin lyhyt ja huomaamaton, vaihdan sit takas jos alkaa ärsyttää. :) olds ;)

Oisko seuraava vaikst venäläinen tekokuu? :saint:

Sputnik

Se olis sit se lyhyt ja ytimekäs :D Tai jos aiheesta muita yrittää keksiä niin joku Porttipiippari tai Puhelinhäiriö? Juu multa irtoaa tosi hyviä ideoita :ashamed:

Ehkä mä pysyttelen niissä nimimerkin taustatarinoissa.. Mitäköhän tästä sun uudesta oikein keksis :D

eiko aina vaan tämä sama :D

Ja olen roikkuna täällä jo ammoisista ajoista, tosin viime aikoina vähempi. Yainaba ja Chala kuulostavat ihan tutuilta... Ja arvon Majuri tietysti, mut kaikkihan apinan tuntee...

Oisko seuraava vaikst venäläinen tekokuu? :saint:

Sputnik

Se olis sit se lyhyt ja ytimekäs :D Tai jos aiheesta muita yrittää keksiä niin joku Porttipiippari tai Puhelinhäiriö? Juu multa irtoaa tosi hyviä ideoita :ashamed:

Ehkä mä pysyttelen niissä nimimerkin taustatarinoissa.. Mitäköhän tästä sun uudesta oikein keksis :D

:laugh: :laugh: no se tarina varmaan liittys jotenki hernekeittoon, terminaattoriin ja johonkin alkoholipitoiseen juomaan... :p

Aika hauska tuo sun uusi nimimerkki! :D

no kiitos, koska mietin sitä varmaan puol päivää ku oon nii huono keksii. Mut hyvä jos on onnistunut!

:)

Mulla meni kans aika kauan, enkä tän parempaan pystynyt. :D

Mulla meni aluks pasmat sekaisin susta, kun melkein luulin, että sä olet täältä se Gloria, kun on niin samanlainen nikki.... Pohdin, että onko Gloria vaihtanut nikkiään muka noin vähän, kunnes tajusin, että oot kokonaan ihan eri tyyppi....

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
eiko aina vaan tämä sama :D

Ja olen roikkuna täällä jo ammoisista ajoista, tosin viime aikoina vähempi. Yainaba ja Chala kuulostavat ihan tutuilta... Ja arvon Majuri tietysti, mut kaikkihan apinan tuntee...

Säkin olet tuttu :) Ainakin nikin puolesta :xmas:

Joskus 5 vuotta sitten olin täällä, mutta en enää edes muista nikkiä. Nyt uuden koukuttumisen aikakaudella olen Rouva Hillopulla. En tiedä miksi. Ensisijainen nikki-ideani oli jo varattu, enkä parempaakaan keksiny. Enkä erittyisemmin välitä hillopullista.