Mitä turhaa ja kaunista ostaisitte tutuillenne heitä ilahduttaviksi lahjoiksi, jos olisi mahdollisuus lahjoittaa anonyyminä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totta puhuen tuttaville menevät esteettisesti miellyttävät lahjat eivät tulisi ekana mieleen. Kaipa mie välillisesti pyrkisin saamaan hyötyä koko maailmalle ja suuntaisin rahat mieheni tutkimusprojekteihin, joita itse hallinnoisin.![]()
Totta puhuen tuttaville menevät esteettisesti miellyttävät lahjat eivät tulisi ekana mieleen. Kaipa mie välillisesti pyrkisin saamaan hyötyä koko maailmalle ja suuntaisin rahat mieheni tutkimusprojekteihin, joita itse hallinnoisin.![]()
Mitä turhaa ja kaunista ostaisitte tutuillenne heitä ilahduttaviksi lahjoiksi, jos olisi mahdollisuus lahjoittaa anonyyminä?
En ostaisi tutuille, vaan lähtisin Afrikkaan ja Aasiaan perustamaan orpokoteja, jotain sairaala-tyyppisiä "lähetysasemia" ja koteja (lapsi)prostituoiduille.
Mun tutuilla Suomessa ei oo mitään hätää, enkä oo lahjaihmisiä joten jäis kaikenlainen pienikin heille ostamatta.
Hienosti ajateltu ja huonosti muotoiltu aloitus minulta.
Hain nimennomaan sitä "hauskaa turhuutta" samana tapaan kuin tuossa ketjussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...ka-tarvitsisi-miettia-eettisiakaan-aspekteja/