Entäs jos ihastuu toiseen (parisuhteessa oleva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija85

Vieras
Tilanne on tämä:

Minulla kolme lasta, ikää 29. Parisuhteessa 8 vuotta.
Kipinöintiä työpaikallani on jatkunut jo pitkään, siitä lähtien oikeastaan kun täällä aloitin, muttei koskaan ole edes sanallisella tasolla tehty asialle mitään henkilön kanssa, jonka kanssa tunnen näin... Noh, nyt sitten viime perjantaina tämän henkilön kanssa eksyttiin täysin sattumalta samaan baariin (mä en edes ikinä käy missään, viimeksi viime kesänä) ja meillä olikin ihan hauskaa, oltiin loppuilta tapaamisen jälkeen samassa porukassa. Päätettiin kun meidän molempien ystävät lähti että jäädään hetkeksi kahdestaan ja sen piti olla Täysin viatonta. Molemmilla enemmän kuin yksi tai kaksi pohjilla..

Tämä henkilö lähti herrasmiehenä saattamaan minua taksiin, ei ihan lähitaksitolpalle koska siinä oli hirveä jono.

täysin yllättäen tämä mies tarttui minua kädestä ja suuteli niin intohimoisesti ja piti kovilla otteilla kiinni. menin täysin veltoksi. Nautin tästä niin paljon etten ole tätä saanut mielestäni pois. hän on myös suhteessa.

Noin 10min kiihkeän aamuöisen hetken jälkeen lähdin kotiin ja sovittiin että tämä jää tähän. Kuitenkin mä mietin tätä kokoajan, taukoamatta. Tämä on juuri sitä mitä omasta suhteesta puuttuu. SUhteeni on kuitenkin muuten hyvä. Mieheni on hyvä mies, isä. Pitää taloudellisesta puolesta huolen, on hommannut minulle upouuden auton, jotta se olisi mahdollisimman turvallinen. Pitää huolta ulkonäöstään jnejne.

Kertokaa mikä helvetti muhun meni!?!??! Millä tän saa kuitatuksi ja unohdettua?!