Entä hajuvedet?

Jäänyt yksi perustavanluonteinen kysymys kysymättä näissä kosmetiikkajutuissa, korjataan! Eli mitä tuoksua käytät?

Itsellä on tuoksuttelu jäänyt imetyksen aikana vähiin. Ikävä kyllä taitaa tuoksahtaa enempi maidolle ja muulle ikävälle... Kesätuoksuja löydän helposti, mutta talveen on vaikeempi löytää sopivaa, en halua mitään raskasta "keski-ikäisen" naisen tuoksua... Oon hölmö, siksi annoin Chanel vitosenkin pois, vaikka siitä tykkään, en halunnut tuoksua vielä klassikolle. :/

Kesätuoksua on rutkasti jäljellä, JLO, makea, tai rehellisesti sanottuna imelä kukkatuoksu, ei tartte paljon laittaa, tuoksuu liiankin hyvin. Valentino V sopii talveen ja Chanelin Allure on aivan ihana, sopii milloin vain.

Entä muut? Mitä tuoksuttelette tällä hetkellä?
 
KÄytän päivällä melko mietoa tuoksua töissä, MEXX:n hajuvesi käytössä .Sain juuri uuden tuoksun mieheltäni,Bossin "Woman".Tosi kiva tuoksu sekin.Ostin itse viimeksi Ralph Laurenin Blue:n.Rakastan hajuvesiä =)
 
Mie tykkäisin käyttää vaikka mitä, mutta mies on niin allerginen kaikille hajuille, että saa liki allergisen reaktion, jos jotain laitan. Nyt olen tyytynyt ihan tavallisiin, hyvin miedosti hajustettuihin rolloneihin......
Että ei ole hajuja meikällä!
Ps. Kaapissa taitaa olla Red Door' ia, vaan milloinhan olen sitä viimeeksi käyttänyt. On kyllä jo vanhentunut...


:ashamed:
 
laura biagiotti on huvennu melki tyhjäksi =) vaikka vähän tuoksuja käytänkin (töissä ei mielellään saa käyttää, ainakaan voimakkaita)

pari erilaista escadaa on melkein käyttämättömiä :eek: ja itse olen vielä ostanut :whistle:

"nuorena" tykkäsin sambasta
 
Laura Biagiotti on mullakin ehdoton suosikki. Taitaa olla myös ainoa merkki, jota olen joutunut ostamaan useamman kerran loppumisen takia. Yleensähän ne pullot kestää täältä ikuisuuteen ja takaisin.

Bossin Woman on toinen, jota tulee usein suhauteltua.
 
Mulla sellainen mielenkiintoinen tuoksututtavuus kuin Anna Sui
http://www.annasui.com/
Ostin sen viime kesänä singaporen kentältä ja ihan vain pullon vuoksi! Tosin tuoksu on myös ihana. Tuolta jos selaa tuoksuvalikosta niin sellainen kuin "dolly girl". Lisäksi suihkuttelen erilaisia vartalosuihkeita mielen ja fiiliksen mukaan, vadelmaa, mustikkaa, lime-sitruunaa, ananasta... Esim suihkun jälkeen nuo tuntuvat ylellisiltä.
 
Hajuvedet on ihania! Myös minulla yksi kestosuosikki on Fifth avenue sekä DG:n Light Blue on ihanan raikas. Tällä hetkellä olen koukussa Guccin Rush2:een, jota löytyy kaapista tuoksuna ja dödönä. Tosin juuri nyt käyttöaste on lähes 0, ei tule mieleen tupsutella tuoksuja kun päivät kotona pientä vauvelia hoitelen. Mitä nyt suihkun jälkeen hölväilen manteli -vartalovoita.
Olisi kiva löytää vielä jokin kiva vähän raskaampi ja mausteisempi tuoksu talvi-iltoihin. Joskus.
 
:LOL: Hajuvedet jääneet vähemmälle käytölle äitiyden myötä, mutta juhliin SHE tai SAMBA. Teinituoksuja joo, mutta mulle sopivia, kun olen niin nuori mieleltäni! Heh! Joskus myös Yves Rocherilla oli talvituoksu, löytyisiköhän se joulukoristeiden takaa kaapista??? Vaniljan tuoksu tuo mieleen joulun...
 
Alkuperäinen kirjoittaja keväänlapsi:
Joskus myös Yves Rocherilla oli talvituoksu, löytyisiköhän se joulukoristeiden takaa kaapista??? Vaniljan tuoksu tuo mieleen joulun...
Tuoksumuistiin on jäänyt Rocherin Ispahan, tykkäsin siitä kovasti, jotenkin mystinen tuoksu... Sellainen musta pullo, tykkäsin siitä pullostakin.

 

Yhteistyössä