Entä te...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Moi!

Kenellä on sellainen tilanne että molemmat siis sinä ja miehesi ovat työttömiä/opiskelijoita? Meille vauva tulossa, itse olen työtön ja mies opiskelija, joten rahaa ei juurikaan ole... Mietin tässä vain että miten ja minkä kokoisessa asunnossa asutte..?? Meille tarjottiin nyt kaupungin 3h+k, mutta hiukan arvelluttaa sen kunto....ja sehän olisi pakko ottaa vastaan,muuten ei sossu varmaan vuokraa maksa jos esim.yksityiselle menisimme. Eli miten te muut asutte ja onko teillä mies töissä?

Meillä on pieni omakotitalo 72m2 ja hyvin ollaan ajateltu mahtua tähän ainaki yhen tenavan kanssa, laajennusta olis kyllä suunnitteilla ens kesäksi, mutta saas kattoo miten pankki suhtautuu, aateltiin laajentaa n. 100m2.

eihän sen tarvi välttämättä kolmio olla, siinä menee monta vuotta ennen ku lapsi itse haluaa oman huoneen. toisaalta, kolmio on jo vuoden ikäisen vanhempin kannalta hyvä, ettei lapsen kaikki lelut oo ympäri vanhempien makkaria. mut siihen ei kannata uskoa, että ku lapsella on oma huone, se leikkii siellä eikä tuo leluja muualle, mä en tunne ketään pientä, kuka leikkii yksinään omassa huoneessa. lelut joko raahataan olkkariin missä on vanhemmatkin, tai jos on seuraa, ni vähän aikaa voi viihtyä omassa huoneessa. riippuu tietysti kaksion koostakin että mahtuuko sinne makuuhuoneeseen pinnasänkyä...
ja vielä sellanen, että jos kunto arveluttaa, ni eiks kaupungin asuntoja saa rempata itse, jos kaupungilta tulee varat? mulla ainaki olis sellanen käsitys....

jooo meillä on niin... ja nyt kesä'llä mennään sitten töihin toivottavasti molemmat.....
ja honiska! meijän pojalla on oma huone, poika 10 kk ja aika hyvin leikkii siellä, tosin saa tuoda lelut kyllä olkkariinkin mutta sinne hää aina hiipii leikkimään itsekseen...