Entä jos

Mä olen niin pahoillani.

Toiselle ei voi löytää tietä, jokaisen on löydettävä omansa itse.

Enempää en enää osaa sanoa tai tehdä, muuta kuin että uskon, että sinullekin löytyy maailmasta onni ja että elämä on enemmän kuin ensimmäiseen viestiisi kirjoitit.

Koko sydämestäni toivon, että sen onnen ja tarkoituksen elämällesi löydät.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
En voi lapsia saada, keskenmenoja vain. Mies on ihana, elämäni rakkaus. Tiedän mitä läpi käyn, omasta kokemuksesta, työn puolesta. Tiedän mihin varautua. JA sekös vasta vituttaa. Viimeks oli isä. Ei oo enää. Odottaako se että jaksasin yksin... En jaksa. Enkä taho vetää miestä tähän... Vaikka se haluais. Mie en halua. Minun taistelu.... Ja vitun vaikea taistelu onki. Ei helv*tti---

Onko sulle sanottu että et voi saada lapsia? Että kaikki raskaudet menisi kesken? :hug: :hug:

Ei lapsia. Ei ikinä, missään tilanteessa. Ei ole mahollista.

Tähän en usko. Niin paljon olen kuullut ja lukenut tapauksista, joissa lasta ei olisi pitänyt tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
En voi lapsia saada, keskenmenoja vain. Mies on ihana, elämäni rakkaus. Tiedän mitä läpi käyn, omasta kokemuksesta, työn puolesta. Tiedän mihin varautua. JA sekös vasta vituttaa. Viimeks oli isä. Ei oo enää. Odottaako se että jaksasin yksin... En jaksa. Enkä taho vetää miestä tähän... Vaikka se haluais. Mie en halua. Minun taistelu.... Ja vitun vaikea taistelu onki. Ei helv*tti---

Onko sulle sanottu että et voi saada lapsia? Että kaikki raskaudet menisi kesken? :hug: :hug:

Tähän en usko. Niin paljon olen kuullut ja lukenut tapauksista, joissa lasta ei olisi pitänyt tulla.

Tuollanen ei lohduta lapsetonta tippaakaan, loukkaa vaan enemmän, kun joku väheksyy lapsettomuuden tuskaa |O ...vaikka ei sitä tarkottaisi. Vain lapseton voi ymmärtää toista lapsetonta! Läheltä näkeminen ei tee omakohtaista kokemusta!
Jos yllätyksenä tulee niin hyvä juttu, mutta turha toivo vaan pahentaa oloa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

Tuollanen ei lohduta lapsetonta tippaakaan, loukkaa vaan enemmän, kun joku väheksyy lapsettomuuden tuskaa |O ...vaikka ei sitä tarkottaisi. Vain lapseton voi ymmärtää toista lapsetonta! Läheltä näkeminen ei tee omakohtaista kokemusta!
Jos yllätyksenä tulee niin hyvä juttu, mutta turha toivo vaan pahentaa oloa.

Mutta niinhän se on! Ei lääkärit aina oikeassa ole. Ja en usko että ap mitään turhaa toivoa tuosta kommentistani saa, tietää varmaan itsekin faktoja.

Yhteistyössä