Entä jos

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
elämä silti (tuore avioliitto ym) on silti vaan paskaa, en voi lasta saada, elo on vain miestä ja minua. Entä jos mulla ei ole muuta ikinä ku kuollu lapsi, se hauta, ex-mies, ne muistot, mies, isä joka kuoli, äiti joka ei halua ikinä nähdäkkään vaikka paljon taas tein sen puolesta, elämä ilman mitään. Kissa. Mulla ei oo mitään. Ei siis mitään. Entä jos ei vaan enää jaksa. :'(

Hyytikyppynen, juuri nyt tuntuu vaikealta, mutta elämässä on paljon muutakin. Se mies on jo paljon sekin.

Muistelen, että mietiskelin ton kaltaisia asioita, kun mulle iski kolmenkympin kriisi, että tässäkö se elämä oli, tälläistäkö se on sitten hautaan asti. Kunnes sitten rupesin pohtimaan, että elämähän on juuri sellaista, kuin siitä teen. Silloin ei minullakaan ollut vielä lapsia.

En voi luvata sinulle, että saat lapsen tai mitään muutakaan tulevaisuudesta, sun pitää itse ruveta haluamaan asioita, ja tehdä töitä niiden asioiden puolesta.

Haaveena voi olla ihan pikku juttuja, matka, joku uusi juttu kotiin.

Voimia sinulle! Elämässäsi on ollut kurjia asioita, toivottavasti löydät niitä iloisia ja onnellisiakin asioita.

sinulla ei ole mitään??

Sinulla on rakastava mies, koti ja uusi elämä.
Vanha on ollut ja mennyt hyvine ja huonoineen, jätä ne taakse ja keskity olennaiseen, eli nykyiseen elämääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Aloita vaan se uusi elämä mistä oli aikaisemmin puhetta.Niin mekin tehdään.

Niin. Jos yrittää sitä ei jaksa. Kaikki tuntuu tyhjältä. Rakastan tuota miestä. TODELLA. Ja tiän että se tekis mitä vain minun puolesta. Mut nyt, nyt tuntuu että todellaki vedin sen tähän paskaan lähtemättömästi. Sitä epäilin jo aiemmin. Että näin käy. Tää on vaan tätä kuten ennenki naapureina ollessa. Mie join, se joi joskus, piti huolen minusta. Ihmeitä en odottanu, mut odotin että se olis sitä mitä kavereina, nyt se mitä se teki mulle sillon ei tunnu miltään. Nyt se on syy juoda lisää. Kaikki on syy juoda lisää. '

Mut rakastan. Ja vittu rakastan loppuun asti. Uusi vuosi, uudet kujeet, nyt ainaki tiän että on joku syy lopetta, aiemmin ei ollu mitään. Kun vain jaksais, päivä päivältä tuntuu että jaksaa vähemmän. :(

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Aloita vaan se uusi elämä mistä oli aikaisemmin puhetta.Niin mekin tehdään.

Niin. Jos yrittää sitä ei jaksa. Kaikki tuntuu tyhjältä. Rakastan tuota miestä. TODELLA. Ja tiän että se tekis mitä vain minun puolesta. Mut nyt, nyt tuntuu että todellaki vedin sen tähän paskaan lähtemättömästi. Sitä epäilin jo aiemmin. Että näin käy. Tää on vaan tätä kuten ennenki naapureina ollessa. Mie join, se joi joskus, piti huolen minusta. Ihmeitä en odottanu, mut odotin että se olis sitä mitä kavereina, nyt se mitä se teki mulle sillon ei tunnu miltään. Nyt se on syy juoda lisää. Kaikki on syy juoda lisää. '

Mut rakastan. Ja vittu rakastan loppuun asti. Uusi vuosi, uudet kujeet, nyt ainaki tiän että on joku syy lopetta, aiemmin ei ollu mitään. Kun vain jaksais, päivä päivältä tuntuu että jaksaa vähemmän. :(

Yritä huomiseen,se riittää tällä kertaa.

En voi lapsia saada, keskenmenoja vain. Mies on ihana, elämäni rakkaus. Tiedän mitä läpi käyn, omasta kokemuksesta, työn puolesta. Tiedän mihin varautua. JA sekös vasta vituttaa. Viimeks oli isä. Ei oo enää. Odottaako se että jaksasin yksin... En jaksa. Enkä taho vetää miestä tähän... Vaikka se haluais. Mie en halua. Minun taistelu.... Ja vitun vaikea taistelu onki. Ei helv*tti---

En voi lapsia saada, keskenmenoja vain. Mies on ihana, elämäni rakkaus. Tiedän mitä läpi käyn, omasta kokemuksesta, työn puolesta. Tiedän mihin varautua. JA sekös vasta vituttaa. Viimeks oli isä. Ei oo enää. Odottaako se että jaksasin yksin... En jaksa. Enkä taho vetää miestä tähän... Vaikka se haluais. Mie en halua. Minun taistelu.... Ja vitun vaikea taistelu onki. Ei helv*tti---

Onko sulle sanottu että et voi saada lapsia? Että kaikki raskaudet menisi kesken? :hug: :hug:

En oota päiviltä tai kuukausiltakaan mitään. Odotan että edes joku enää tuntuis hyvältä. Mikään ei tunnu enää hyvältä, paitsi orgasmi. Seki vain joskus. Joskus tuntuu että hälläväliä, oon kännissä. Mitä enemmän päässä heiluu, sitä parempi. Tätä mömmöeloa on jatkunu jo niin monia vuosia että itekki jo olen onnellinen etten lapsia voi saada. Koska en taho lopettaa. Ehkä jos sais... Ehkä en siltikään. En enää tiä. Haluan vaan pois. Myru, jos oot palstalla niin tuu käymään tai soita. Mitään en niin toivo. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

Onko sulle sanottu että et voi saada lapsia? Että kaikki raskaudet menisi kesken? :hug: :hug:

Ei lapsia. Ei ikinä, missään tilanteessa. Ei ole mahollista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

Ei lapsia. Ei ikinä, missään tilanteessa. Ei ole mahollista.

Voi että.Miksi et voi enää saada lasta?ei ole pakko vastata jos et halua.
:'( :hug:

otan sut halimaan suureen rutistukseen!!
ja kuiskaan sun korvaas:mää tiedän miltä toi tuntuu,olla yksin...mutta mää olen tässä nyt ja munkanssa sää jaksat tän yön!Sisar,jota mulla ei ollut!Olet mulle rakas!
ja koska olen se isosisko,niin kohta mennään nukkuun,eikö?:)
kauniita unia..mä ajattelin tänä yönä mennä unissani sellaseen puutarhaan,jossa uimakelponen lähde johon joki tiputtaa vesiputouksen............................sä voisit mun kanssa tulla välillä lekotteleen kalliolle ja juteltas henkeviä!?
Treffit unimaailmassa????Jooko?:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tota mä ootinkin et koska tuut nyyhkimään sitä ettei uus avioliitto muuttanutkaan sua keijuksi...

Ja mie odotin sinua vieras, että tulisit nyyhkimään mulle kuinka vitun upea ja hieno ihminen olet. oot jotain sanoinkuvaamatonta, upeaa. :hug:

sori nyt oot taas saanut aivan väärän kuvan, mä en todellakaan ole hieno ja hyvä ihminen ja munkin asiat on päin persettä, mut se on vaan jaksettava, mut jos asioistansa tulee tilittää julkisesti niin myös kritiikki on silloin kestettävä.

tota mä ootinkin et koska tuut nyyhkimään sitä ettei uus avioliitto muuttanutkaan sua keijuksi...

Ja mie odotin sinua vieras, että tulisit nyyhkimään mulle kuinka vitun upea ja hieno ihminen olet. oot jotain sanoinkuvaamatonta, upeaa. :hug:

sori nyt oot taas saanut aivan väärän kuvan, mä en todellakaan ole hieno ja hyvä ihminen ja munkin asiat on päin persettä, mut se on vaan jaksettava, mut jos asioistansa tulee tilittää julkisesti niin myös kritiikki on silloin kestettävä.

pointsit sun hyvä käytöksisyydelle!;)

Alkuperäinen kirjoittaja voeras:
Muutokset ei tapahdu päivässä vaan ajan kanssa. Vuoden päästä tilanne voi olla jo toinen, parempi.

Luuletko etten tiedä sitä? Luuletko etten todella tiedä?

Hmm.. kirjoitin viestin ihan ystävällisessä mielessä. Tarkoitin että kun aikaa kuluu ja elämä tasoittuu niin asiat voi mennä paremmalle tolalle. Kaikki ei ehkä ole paremmin huomenna tai viikon päästä. Tarkoitus ei ollut loukata tai suututtaa.

ootko koskaan käynyt AA:ssa, yks läheinen on saanut sieltä avun.

Ja juomatta ollaan päivä kerrallaan, minuutti kerrallaan. Alkuun se tuntuu vaikealta, mutta sillä tavalla vaan jatketaan. Sekunneista tulee minuutteja, minuuteista tunteja, tunneista päiviä, päivistä viikkoja ....

Ja elämään löytyy muitakin tarkoituksia kuin kaiken ottava kuningas alkoholi.

Alkoholia paljon käyttäneillä on usein myös serotoniinin vajaus aivoissa, eli voi olla, että tarvitsisit myös masennuslääkityksen noustaksesi suosta!

Yhteistyössä