entä jos rikon sopimuksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
tuomari tehnyt tapaamissopparin jossa lukee juhannus isällä, jos en annakkaan lasta sille? syyt on seuraavat
1 lapsi ei halua
2 koskaan ei yhtään juhlapyhää, lue ryyppyjuhlaa, ole isä viettänyt lapsen kanssa
3 en usko että isä kaksin viettää juhannusta vaan lapsi mummolaan ja isä baariin

Jos ensin juttelisit isän kanssa mitä mieltä on? ja jos lupaa lapsen kanssa olla, eikä mene baariin ni eikös sillo voisi antaa? Jos meinaa mummolleen viiä ni yhteyttä tuomariin ja selvitystä miksi et halua antaa?

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Jos ensin juttelisit isän kanssa mitä mieltä on? ja jos lupaa lapsen kanssa olla, eikä mene baariin ni eikös sillo voisi antaa? Jos meinaa mummolleen viiä ni yhteyttä tuomariin ja selvitystä miksi et halua antaa?

ei kuulemma onnistu lapsen olla täällä koska kerran paperissa lukee noin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Onko sopimuksessa mainintaa uhkasakosta? Se voi napsahtaa maksuun ja jos x on tarpeeks kuspäinen, sillä on käsittääkseni oikeus hakea lapsi poliisin kanssa.

sillä on ensin oikeus luistaa sopparista vuosi reilu ja ei tapaa lastaan ja yhtä äkkiä se onkin niin tärkeää mitä paperissa lukee.
ei muuten oo mitään uhkasakkoa meillä

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:

ei kuulemma onnistu lapsen olla täällä koska kerran paperissa lukee noin :headwall:

Hö, aika tyhmää:( et vois asian selvittäneen tuomarin kanssa jutella asiasta? Lapsen parhaaksihan nuo sopimukset pitäis tehdä eikä sen mukaan että on mun vuoro tyylillä... jos isä ei meinaa lapsen kanssa olla nimiksi lapsi sinne pitäis laittaa varsinkin jos lapsi ei halua... soita sille tuomarille. Minkäikäinen lapsi on kyseessä? se vois jo auttaa paljon jos on vähän vanhempi ni asian selvitykseen tuomarin kanssa

Sori kirjotusvirheet...näppäimistön välinäppäin ei oikein toimi :(

Onko sopimuksessa mainintaa uhkasakosta? Se voi napsahtaa maksuun ja jos x on tarpeeks kuspäinen, sillä on käsittääkseni oikeus hakea lapsi poliisin kanssa.

sillä on ensin oikeus luistaa sopparista vuosi reilu ja ei tapaa lastaan ja yhtä äkkiä se onkin niin tärkeää mitä paperissa lukee.

Paska tilanne, ymmärrän täydellisen hyvin :hug: Mä oon joutunut seuraamaan läheltä vastaavan tyyppistä vääntöä jo vuosia, ei kiva :|

Mut olepa yhteydessä lastenvalvojaan, josko osaisi auttaa.. Minkä ikäinen lapsi muuten?

Niin se vaan on,yhteishuoltajuus tarkoittaa sitä että etävanhemmalla ei ole velvollisuuksia mutta oikeuksia sillä kyllä on.Siihen on sopeuduttava.Sen ei tarvi hakee lapsia ja tapailla mutta jos se yhtäkkiä päättääki haluta niitä nähdä sillä on siihen oikeus,uhkasakon uhalla on annettava halus tai ei.

Ei siinä sopimuksessa ei tarvitse olla mitään mainintaa uhkasakosta. Jos äiti ei anna lapsen tavata lasta tapaamissopimuksen mukaan, isä voi viedä asian oikeuteen tapaamisoikeuden täytäntöönpanoasiana, jolloin oikeus langettaa äidille uhkasakon. Mutta tuskin isä sitä nyt yhden kerran takia tekee. Ja yleensä noissa oikeusjutuissa on kyse siitä, et äiti ei anna tavata lasta ollenkaan tai tosi harvoin.

7v lapsi. meillä meni oikeuteen nää koska äijä ei suostunu lastenvalvojalle tulemaan :| ja mun asianajajaki on just nyt lomalla elokuun alkuun :headwall:

:/ Lastenvalvoja ei sitten käy? Ne ei taida kuulla noin pientä lasta vielä? Tai jos kuulee, niin ei huomioida *huoh* Toivottavasti x tulee järkiinsä..

7v lapsi. meillä meni oikeuteen nää koska äijä ei suostunu lastenvalvojalle tulemaan :| ja mun asianajajaki on just nyt lomalla elokuun alkuun :headwall:

:/ Lastenvalvoja ei sitten käy? Ne ei taida kuulla noin pientä lasta vielä? Tai jos kuulee, niin ei huomioida *huoh* Toivottavasti x tulee järkiinsä..

mä luulen että tässä on kyseessä enemmän kiusa mua kohtaan :( väärällä tavalla vaan

Ja vielä, et ei siinä mitkään tuomarin kanssa juttelut auta, jos haluaa tapaamissopimukseen muutosta on asiasta sovittava lastenvalvojan luona (siis jos isä suostuvainen, mitä luultavasti ei ole), tai sitten asia menee uudelleen oikeuteen. Mut minkään pikkujuttujen, kuten tapaamisten viilaamisten takia sinne oikeuteen ei voi eikä kannata mennä. Ja jos aiempi oikeudenkäynti on ollut suht hiljattain, ei ne edes sitä nyt uudelleen suostu käsittelemään.

mä luulen että tässä on kyseessä enemmän kiusa mua kohtaan :( väärällä tavalla vaan

Voitko sopia mummon kanssa (jonne isä lapsen kuskaa) että haet lapsen sieltä kotiin jos isä sinne baarin ajaksi lapsen vie?

Jos lapsi on alle 12 vuotias sä et oikeen voi mitään muuta ku totella sopimusta ja nyt puhun kokemuksesta. Jos haluut jutella asiasta enemmän mun kans laita YVtä mä en täällä viitti kirjotella enempää ku sit sataa paskaa niskaan ihan oikeessa elämässä ku yks älyvapaa lukee tätä palstaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Jos lapsi on alle 12 vuotias sä et oikeen voi mitään muuta ku totella sopimusta ja nyt puhun kokemuksesta. Jos haluut jutella asiasta enemmän mun kans laita YVtä mä en täällä viitti kirjotella enempää ku sit sataa paskaa niskaan ihan oikeessa elämässä ku yks älyvapaa lukee tätä palstaa.

mä viskaan sulle vaikkapa huomenissa yv:n ku järki luistaa paremmin ja tää vitutus laantuu taas hetkeks

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

mä viskaan sulle vaikkapa huomenissa yv:n ku järki luistaa paremmin ja tää vitutus laantuu taas hetkeks

Laita vaan

Yhteistyössä