Minulla ei ennen normaalia kuukautisten alkamispäivää ollut mitään poikkeavia oireita, vaan ihan tavallisia menkkaoireita. Olin ihan varma, että en ole raskaana, koska ei ollut mitään sellaisia sisäisiä tunteita, että mahassa tapahtuu jotakin (mitä täällä usein voi lukea) tms, vaan todellakin ihan normaaleja kuukautisia edeltäviä oireita. Sinä pvänä kun kk piti alkaa, alkoi tulla ruskeaa tuhrua. koska oltiin reissussa, jossa vessat kamalia, laitoin hotellissa jo tamponinkin valmiiksi. Yllätys oli, että kuukautiset ei missään vaiheessa alkaneetkaan, vaan tuli vain erittäin vähän tuhrua. Kouristelua oli kyllä paljon, mikä normaalisti tietää kk alkamista. Sitten alkoi nännit kipeytyä huomattavasti enemmän kuin koskaan kuukautisten aikana, normaalisti vain rinnat arat, ei niinkään nännit. Alavatsan väännöt, vihlomiset ja särky (aina myös ennen kuukautisia) jatkui ja muuttui isommaksi. Se oli myös outo oire, että nännien ympärillä muutama rauhanen paisui huomattavasti. Luulin, että kyseessä oli joku tulehdus, koska oltiin niin kuumassa ilmastossa. Loppujen lopuksi olin varma raskautumisesta, kun hotellihuoneessa paleli, vaikka ei ollut kylmä ja alavatsaa särki ihan tosissaan. ravintolassa syöminen loppui avan yhtäkkiä kun vilkaisin naapuripöydän salaatissa olevia rusinoita.
Nyt pitäisi olla menossa 6. vko ja rinnat on todella arat. Vatsan väännöt ja säryt ovat jatkuneet ja vatsa välillä aika sekaisin (tätäkin luulin matkaripuliksi
Mutta siis toivojille vielä lohdutukseksi, että en olisi ikinään uskonut olevani raskaana ennen kuin kk myöhässä ja oireita alkoi ilmaantua. Kerrankin en alkanut heti testaamaan vaan vasta kp 37/31, koska ei ollut testiä matkassa mukana ja muutenkin muuta ajateltavaa. nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin. hurjan paljon tsemppiä kaikille haaveilijoille! Yritys kyllä palkitaan!