Ensin oli tyttöviisikko ja nyt seikkailee Orpo ja orpon enkelit

Ei se ole uskostasi ja toiveistasi kiinni. Paljastut aina pettämättömällä ja erikoisella tyylilläsi. Kukaan ei kaipaa sitä huomiota mitä itse olet saanut hyvin monissa ketjuissa. Tuo ei ollut edes kehu. Hyvin sinut ja ongelmasi on analysoitu monissa ketjuissa.
Ei tuo ole Alepa, jolle kirjoitat.
Tunnusmerkki: Alepa harvoin vastaa kellekään suoraan, paitsi vihervasureille laittaa siirappisen viestin. Muille vastaus tulee mutkan takana keljuiluna.
 
Mistä sinä tiedät, minkälaista elämää on viettänyt, mistä tuon "holtiton" revit? Sinäkin esität monesti olevasi oikeassa ja lyttäät muut, jotka eivät ajattele ja elä, kuten sinä.
No sehän avasi koko elämänsä palstalle. Siitä tiedän.

Ei, en kadu hänelle sanomisiani. Ei auttaminen ole aina jotain lässynläätä, vaan se voi olla hyvin vakavaa puhetta.
 
vierailija
Ei tuo ole Alepa, jolle kirjoitat.
Tunnusmerkki: Alepa harvoin vastaa kellekään suoraan, paitsi vihervasureille laittaa siirappisen viestin. Muille vastaus tulee mutkan takana keljuiluna.
Olet oikeassa ja tässähän se tulee se ydin. Te persut täällä ette kestä muiden kuin persujen kirjotuksia. On valitettavaa, että tästä on tullut tällainen palsta, kaipaan eräitä kirjoittajia vuosien takaa, kun itse täällä aloitin. Keskustelu oli mukavampaa ja täältä sai oikeasti joskus tukea ja apuakin.
 
Olet oikeassa ja tässähän se tulee se ydin. Te persut täällä ette kestä muiden kuin persujen kirjotuksia. On valitettavaa, että tästä on tullut tällainen palsta, kaipaan eräitä kirjoittajia vuosien takaa, kun itse täällä aloitin. Keskustelu oli mukavampaa ja täältä sai oikeasti joskus tukea ja apuakin.
Milloin persut ei ole kestäneeg muiden kirjoituksia?

Okei, täällä on 1-2 piinkovaa persua (esim."Sannan johtamassa valtiossa yks virkamies ei osannu vetää vessaa") jotka kääntää ja vääntää asiat kieroon ja syyllistyy älylliseen epärehellisyyteen. Mutta ei kaikki oo samanlaisia.

Osa on myös kokoomuslaisia.
 
vierailija
Mistä? En mä elä niin holtittomasti kuin hän.

Jos eläisin, niin ansaitsisin kyllä ryöpytystä.

Niissä ketjuissa moni sanoi huolestuneena samaa kuin mä, mutta nätimmin. No eipä sekään nätti sävy tehonnut ko.äippään.
Mitä tarkoittaa ensinnäkin elää holtittomasti? Sä olet monesti tosi ilkeä, välillä tosi hauska ja huumorintajuinen, mutta sitten joskus sulle tulee näitä vauhkoontumisia ja haukut ihmisiä maan rakoon. Minusta sellainen ei ole mukavaa käytöstä eikä varsinkaan ns. kristityltä. No sun ja räsästen sun muiden kautta mulla onkin kuva kristillisyydestä muuttunut eikä se ole kaunis kuva se.
 
Mitä tarkoittaa ensinnäkin elää holtittomasti? Sä olet monesti tosi ilkeä, välillä tosi hauska ja huumorintajuinen, mutta sitten joskus sulle tulee näitä vauhkoontumisia ja haukut ihmisiä maan rakoon. Minusta sellainen ei ole mukavaa käytöstä eikä varsinkaan ns. kristityltä. No sun ja räsästen sun muiden kautta mulla onkin kuva kristillisyydestä muuttunut eikä se ole kaunis kuva se.
Luitko koskaan hänen kirjoituksiaan vuosina n.2009-2015? Aivan järjetön meno hänellä.
 
vierailija

Yhteistyössä