M
MomToBe-76
Vieras
Moi,
olen hankkimassa vaunuja huhtikuussa syntyvälle lapsellemme. Ensimmäistä kertaa lastenliikkeeseen mentyäni olin aivan päästä pyörälläni - kuinka älyttömästi vaunuissa tuntuu olevan valinnanvaraa eri merkkien ja mallien; pyörätyyppien; runkojen + teknisten ominaisuuksien suhteen. Huhhuh. Jokaisella kauppiaalla tuntuu lisäksi olevan hyvinkin omanlainen näkemys, mikä olisi hyvä.
Kuulisin mielelläni kommentteja kokemuksiinne perustuen - haluaisin siis peruskärryt, jotka ovat tukevat, toimintavarmat ja laadukkaat, ja joissa olisi sekä perinteinen kova koppa että ratas kasvavalle lapselle. Lisäksi kävelen paljon (toivottavasti myös lapsen kanssa
sekä asfaltilla että hiekkateillä, kesällä ja talvella. Liikumme myös paljon autolla, veneellä mökille ym. Siispä jotain suht keveää, mutta varmaan menoon...olen eri merkkejä ja malleja tutkailtuani yhtenä vaihtoehtona päätynyt Emmaljungan City Crosseihin - niissä mietityttää lähinnä se, kuinka ketterät ja hyvät ne ovat esim. talvikeleillä? Pyörät kun eivät ole mitenkään hirveän suuret. Muutoin niissä kai on kaikki perusjutut suht ok. Briolta Happy voisi olla yksi, mutta myyjä taasen suosittelin Singejä, joiden pieniä, kääntyviä etupyöriä hieman vierastan. Teutenialta lähinnä Mistral tai Prestige tuntuisivat mahdollisesti passeleilta.
Löytyykö kokemuksia / mielipiteitä?
Avusta kiittäen!
olen hankkimassa vaunuja huhtikuussa syntyvälle lapsellemme. Ensimmäistä kertaa lastenliikkeeseen mentyäni olin aivan päästä pyörälläni - kuinka älyttömästi vaunuissa tuntuu olevan valinnanvaraa eri merkkien ja mallien; pyörätyyppien; runkojen + teknisten ominaisuuksien suhteen. Huhhuh. Jokaisella kauppiaalla tuntuu lisäksi olevan hyvinkin omanlainen näkemys, mikä olisi hyvä.
Kuulisin mielelläni kommentteja kokemuksiinne perustuen - haluaisin siis peruskärryt, jotka ovat tukevat, toimintavarmat ja laadukkaat, ja joissa olisi sekä perinteinen kova koppa että ratas kasvavalle lapselle. Lisäksi kävelen paljon (toivottavasti myös lapsen kanssa
Löytyykö kokemuksia / mielipiteitä?
Avusta kiittäen!