Ensimmäistä talvihaalaria ostamassa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Talvi tulee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Talvi tulee

Vieras
Eli tuolle elokuussa vuoden täyttävälle pojalle etsin kivaa talvihaalaria. Viime talvena käytti vaunuissa äitiyspakkauksen toppahaalaria. Pää on pyörällä eri merkeistä; Pop, Ticket, Reimatec, Cupcake jne.

Suositelkaa siis haalarimerkkejä :) Kertokaa myös miinuspuolia eri haalareista.

Katselin yhdessä liikkeessä Ticektin uutuutta, sellaista jonka hupussa on irrotettava karvareunus. Näytti ihan kivalta, mutta värinä oli pojalle vain ruskea. (Ilmeisesti ko. haalaria on olemassa tytöille pinkkinä, miksi siis ei pojille turkoosina tai vaaleansinisenä?). Tietysti ruskeaan voisi yhdistää vaikka turkoosin pipon+rukkaset. Mitoitus näytti aika väljältä, myyjäkin suositteli ostamaan kokoa 80, vaikka poika on varmaan jo nyt 78-79 cm.

Cupcaken haalareista tuntuu olevan aina kova kohina. Ovat ilmesesti hyvälaatuisia? Saako niitä muualta kuin nettikaupoista?

Mitkä on Helsingin parhaat liikkeet talvihaalarien ostamista ajatellen?

Cupcake on kaiketi hieno ja kallis merkki, mutta en ymmärrä kuka sellasta käyttää. Ei mun mielestä sovellu lumessa pyörivälle lapselle. Esim. niissä ei ole useinkaan vetoketjun päällä "lumilukkoa" ym.

Itsellä positiivisiä kokemuksia Lassien ja Molon talvihaalareista. :)

Cupcake on kaiketi hieno ja kallis merkki, mutta en ymmärrä kuka sellasta käyttää. Ei mun mielestä sovellu lumessa pyörivälle lapselle. Esim. niissä ei ole useinkaan vetoketjun päällä "lumilukkoa" ym.

Itsellä positiivisiä kokemuksia Lassien ja Molon talvihaalareista. :)

Ok, kiitos :) Jossain toisessa ketjussa joku kehui Ticketin talvihaalarien laatua.

[QUOTE="mmm";24297434]remu on noin pienelle hintalaatusuhteeltaan hyvä.[/QUOTE]

Kiitos vinkistä.

Missä näitä Remu, Lenne, Molo ym. merkkejä myydään? Kun ei meidän kaupungissa ole tarjolla. Valikoima kattaa ehkä muutaman Reiman ja Lassien ja yhdessä putiikissa oli Ticketiä.

tuossa koossa on hyvälaatuista kamaa myös käytettynä kun monet 80cm haalarit on käytössä lähinnä rattaissa, vilkase huutonettikin jos ei ole pakko saada tämän kauden kuosia. huutiksessa vaan pitää vähän kytäillä jtta saa kohtuuhintaan kunsiell on älytömästi ylihintaisa tavaraa myynnissä

... vähän jo toivon, että lapsenne on niinkuin omani oli... sen kerran kun sain sen kirkuvan kakaran päälle haalarin, päästiin ulos kymmeneksi minuutiksi ennenkuin kakka tuli... siinä ei väliä tod. milllaiseen haalariin sen puski.

... vähän jo toivon, että lapsenne on niinkuin omani oli... sen kerran kun sain sen kirkuvan kakaran päälle haalarin, päästiin ulos kymmeneksi minuutiksi ennenkuin kakka tuli... siinä ei väliä tod. milllaiseen haalariin sen puski.

Ööööö... okei.... en nyt ihan tajua pointtiasi. Minä kyselen mielipiteitä ja kokemuksia haalarimerkeistä ja sinä toivot että pääsen lapseni kanssa ulkoilemaan max. 10 minuutiksi. No ihan miten vaan :)

tuossa koossa on hyvälaatuista kamaa myös käytettynä kun monet 80cm haalarit on käytössä lähinnä rattaissa, vilkase huutonettikin jos ei ole pakko saada tämän kauden kuosia. huutiksessa vaan pitää vähän kytäillä jtta saa kohtuuhintaan kunsiell on älytömästi ylihintaisa tavaraa myynnissä

Ei tartte olla tämän kauden kuosia. Pääasia että on hyväkuntoinen, hyvälaatuinen ja miellyttää minun silmääni.

Huutiksesta tosiaan löytyy suuri valikoima talvihaalareita,varsinkin n.kuukauden kuluttua. laita hakuun: talvihaalari 80cm ja selaile.

Merkeistä itse suosin POPia ja Tickettiä,ja jos ostat itse uutena, ne saa helposti myytyä eteenpäin!
Popin laatua ei voita mikään! Ticketitkin kestäviä ja lämpöisiä.(Unohda reimatecit ja remut,rumia ja kylmiä talvihaalareita!)nimimerkki kokenut!

Yhteistyössä