Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mitäs tuo söi, tomaattia, kurkkua, banaania, pehmeäksi kypsytettyä porkkanaa currylla...
Aika samaa ku minäkin, mutta ilman suolaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meinaatte alotella nyt? Tai niinhän tuossa luki![]()
mitäs noin muuten kuuluu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meinaatte alotella nyt? Tai niinhän tuossa luki![]()
Kohtapuoliin ajattelin. Ihan hyvää kuuluu, yöt menneet vähän levottomiksi jostain syystä, kolmisen yötä pientä kitinää, ei kuitenkaan herää kunnolla.
Pieni tyttö on, mutta ponteva :heart:
Entä teillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meinaatte alotella nyt? Tai niinhän tuossa luki![]()
Kohtapuoliin ajattelin. Ihan hyvää kuuluu, yöt menneet vähän levottomiksi jostain syystä, kolmisen yötä pientä kitinää, ei kuitenkaan herää kunnolla.
Pieni tyttö on, mutta ponteva :heart:
Entä teillä?
Taas on flunssaa :/ ja nyt oon kokeillut maidotonta dieettiä, tuntuu tepsivänParin viikon päästä on korvakontrolli ja meinaan pyytää viimein niihin allergiatesteihin..
Mutta kasvaa kumminkin..
tänään nauroin ihan hulluna kun toinen tutki varpaitaan, mutta jalat oli ihan liukkaat, kun olin just rasvannut ne ja aina kun meinas saada varpaan suuhun niin ote lipes :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mitäs tuo söi, tomaattia, kurkkua, banaania, pehmeäksi kypsytettyä porkkanaa currylla...
Uskaltaako tuollaisia antaa? Entä jos saa kurkusta närsittyä palasen?
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Ihana!
Minkä kokoinen teidän poika on? Meillä 6500 g ja 63 cm. Pojat 5 kk-neuvolassa olleet 8600 g ja risat....
Mites teillä kiinteät?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Ihana!
Minkä kokoinen teidän poika on? Meillä 6500 g ja 63 cm. Pojat 5 kk-neuvolassa olleet 8600 g ja risat....
Mites teillä kiinteät?
Oli 7180g ja 67cm![]()
Lastenlääkäri kyllä käski aloittaan kiinteet pulautteluun sillon reilu kk sitten, ei sit aloitettu ja yllättäen puklailu väheni kun jätin maidon poiset joskus tässä kuukauden sisällä oon aatellut aloittaa...kovasti herraa kiinnostaa mun syömiset, ei oo yks eikä kakskaan kertaa kun on saanut ruuat päälleen kun nappaa haarukasta kii sylissä ollessaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mitäs tuo söi, tomaattia, kurkkua, banaania, pehmeäksi kypsytettyä porkkanaa currylla...
Uskaltaako tuollaisia antaa? Entä jos saa kurkusta närsittyä palasen?
No siinähän se pointti vähän niiku on, että se söis
Jos lapsi laittaa sen itse suuhunsa jne, osaa myös poistaa sen sieltä. Ja pitää istua suorassa, ei esim sitterissä.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä olin lähes maidottomalla dieetillä ennaltaehkäisevästi ku tyttö oli 0-4 kk... Sitten alkoi lipsuun :snotty: Gluteeni aiheuttaa kuulemma myös oireita monella.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä olin lähes maidottomalla dieetillä ennaltaehkäisevästi ku tyttö oli 0-4 kk... Sitten alkoi lipsuun :snotty: Gluteeni aiheuttaa kuulemma myös oireita monella.
Toivottavasti tää maidottomuus nyt riittäis..muuten menee kaikki herkut :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:On muuten hassua kun olen sanonut ihmisille et kokeillaan maidotonta niin ovat ihan kauhuissaan että mitä sä sille vauvalle sit syötätmeinaavat et vauva on ilman maitoo
![]()