Ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Milloin teillä alkaneet taas kuukautiset synnytyksen jälkeen ja onko vuoto ollut samanlaista kuin ennen raskautta? Ajattelin vaan että onko tämä normaalia, kun tänään alkoi vuoto, vauva kohta 4 kuukauden ikäinen ja täysimetyksellä. Vuoto vaan on jostain syystä tosi niukkaa ja kuukautiskipuja ei ollenkaan, vaikka yleensä olleet kovia...

Ekassa 3kk synnytyksestä vaikka lapsi täysimetyksellä
Toisessa 8kk synnytyksestä vaikka täysimetetty ja edelleen silloin imetin.
Mielestäni vuoto runsastui, nyt pillerien myötä niukkaa ja tulee kun tulee...

Mulla jälkivuotoa 5 viikkoa. Viikkoa taukoa ja kuukautiset alkoivat 6 viikkoa synnytyksestä.
Myös täällä se vuodon määrä yllätti, oli aika hurjaa. Mutta ekan kerran jälkeen määrä palautui pikkuhiljaa normaaliksi.
Täysimetin vielä 6kk asti, joten ei johtunut imettämisestä.

kummankin lapsen jälkeen alle 2kk synnytyksestä. nyt kuous on 6viikkoa ja risat vanha mulla alkoi eilen menkat ja tuntuu tosiaan sille kun elävältä teurastettaisi. ja vuoto on älyttömän runsasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
kummankin lapsen jälkeen alle 2kk synnytyksestä. nyt kuous on 6viikkoa ja risat vanha mulla alkoi eilen menkat ja tuntuu tosiaan sille kun elävältä teurastettaisi. ja vuoto on älyttömän runsasta.

se oli ihan järkkyä! siteitä meni pakettitolkulla!! mietinki et mistä helvetistä sitä tavaraa riitti :laugh:

No nyt on ekat kunnon menkat ja vaavi tasan 3kk ja täysimetyksellä. Toivoin kans, et olisin hiukan pidempään saanu olla näitä rättiviikkoja. Mut kipuja ei oo mullakaan, eilen tosin hiukan oli mahassa jotain tuntemuksia, mut ne oli yks tuhannesosa mun normaaleista menkkakivuista.

Mulla alkaneet vasta kun imetys lopuillaan ollut...Ja neljä raskautta,vuotomäärä ei ole lisääntynyt synnytysten myötä mutta kivut ovat.
Ennen lapsia ei ollut kipuja laisinkaan,mutta nelosen jälkeen aikas kovat.

Samoin tuntee ovulaatiot jne...Tuntoherkkyys tuolla alueella parantunut kaikin tavoin.
Jopa orasmit!! :p

Yhteistyössä